کنفرانس تبلیغات و بازاریابی در اسپانیا

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که بازار جهانی طی سال‌های 16-2015 با رشد 5.8 درصدی مواجه شود؛ در این میان صنعت تبلیغات نقش مهمی ایفا می‌کند.

کنفرانس AddMark-2015 فرصت مناسبی برای متخصصان بازاریابی و فعالان صنعت تبلیغات است تا درخصوص جدیدترین ایده‌ها در حوزه تجارت الکترونیک، بازاریابی، مدل‌های رسانه‌ای جدید، کسب و کار خلاق به بحث و تبادل نظر بپردازند.

محورهای قابل طرح برای ارائه مقاله عبارتند از :

بازاریابی آنلاین

– بازاریابی در اقتصادهای در حال ظهور

– خدمات تبلیغات

– نوآوری‌ها در حوزه تبلیغات

– بازاریابی بین‌المللی و میان فرهنگی

– تبلیغات و تأثیرات آن

– استراتژی بازاریابی

– رفتار مشتریان

 

آخرین مهلت ارسال مقالات 22 اکتبر (30 مهر) اعلام شده است. مقالات پذیرفته شده در Journal of Accounting & Marketing و Journal of Business & Hotel Management منتشر خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کنفرانس مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا