حضور 110 شرکت داخلی و خارجی از 15 کشور در دومین نمایشگاه بین المللی INOTEX 2015

 مجید نجفیان دبیر اجرایی این نمایشگاه در آیین آغاز به کار نمایشگاه افزود: دومین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور، مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه امسال با رشد بیش از صد درصد با توجه به حضور شرکت های خارجی از 15 کشور دنیا برگزار شده است.وی اظهارکرد: 48 شرکت خارجی از کشورهای روسیه، هند، کره جنوبی، بلژیک، فرانسه آلمان، انگلستان، ایتالیا، سوییس، یونان، رومانی، ترکیه، آذربایجان، پاکستان و چین و 71 شرکت فناور از پارک های علم و فناوری، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و شرکت های فناور دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

نجفیان ادامه داد: اولویت اول شرکت ها برای حضور در این نمایشگاه همکاری بلندمدت، تبادل تکنولوژی و تحقیقات فناوری و نوآوری است و بحث تجارت اولویت دوم شرکت ها برای حضور در این نمایشگاه است. وی افزود: دستاوردهای ارایه شده در این نمایشگاه در 6 حوزه مرتبط با انرژی، نفت و گاز، ICT و الکترونیک، تجهیزات پزشکی، هوا فضا، زیرساخت و فناوری و نانو زیست فناوری است.

وی گفت: راه اندازی نشست بین المللی در حوزه شبکه سازی نوآوری تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه های گذشته است و در این نشست بین المللی 20 صاحب نظر و متخصص ایرانی و 5 استاد از کره جنوبی، اتریش و فرانسه آخرین دستاوردهای خود را در دو روز در 6 پنل تخصصی ارایه خواهند کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا