سمینار مدیریت مالکیت فکری در دانشگاه امیرکبیر آغاز به کار کرد

 معاون پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر هدف از برگزاری این سمینار را آشنایی با سیر تحولات مالکیت معنوی در کشور و تطابق آن با معیارهای جهانی از جمله معیارهای سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) ذکر کرد.

دکتر مهدی مجیدپور روز یکشنبه در افتتاحیه سمینار مدیریت مالکیت فرکی در کسب و کار شرکت های کوچک و متوسط ، برگزاری این سمینار را آغازی برای ارتباط نهادی میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان دانشگاه محوری در حوزه آموزش، پژوهش، ثبت اختراع و مرکز مالکیت معنوی کشور با سازمان جهانی مالکیت فکری برشمرد.
وی افزود: در این سمینار رییس بخش مالکیت معنوی جهانی شرکت های کوچک و متوسط حضور دارد که سخنرانی خود را درخصوص مدیریت مالکیت فکری در اینگونه شرکت ها ارائه خواهد کرد.به گفته مجیدپور، معاون توسعه مرکز مالکیت معنوی کشور، رییس بخش اداره ثبت اختراعات و رییس اداره طراحی صنعتی کشور نیز از دیگر مهمانان این سمینار و استادان، دانشجویان و متخصصان فعال در حوزه مالکیت فکری مخاطبان اصلی آن هستند.
سمینار مدیریت مالکیت فکری در کسب و کار شرکت های کوچک و متوسط به همت معاونت پژوهشی و دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مدت یک روز برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا