چهارمین کنگره ملی «مهندسی نفت ایران» برگزار می‌شود

 دکتر حمیدرضا کاتوزیان، رئیس چهارمین کنگره ملی مهندسی نفت ایران با اشاره به لزوم تلاش در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت گفت: معرفی اهمیت مهندسی نفت در ارتقای کیفی و کمی بخش بالادستی، افزایش آگاهی نسبت به فناوری‌ها و نرم‌افزارهای نوین مهندسی نفت و تلاش برای افزایش تولید و صیانت از منافع ملی و بومی سازی فناوری از اهداف مهم این کنگره محسوب می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از دیگر اهداف این کنگره ملی می‌توان به آشنایی بیشتر پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی با میادین هیدروکربنی ایران و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی و جدیدترین روش‌ها و مطالعات در زمینه مهندسی نفت اشاره کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت و جایگاه این کنگره ملی افزود: چهارمین کنگره ملی مهندسی نفت ایران مشتمل بر محورهایی نظیر مدیریت، اقتصاد و حقوق نفت، تحقیقات و فناوری‌های نوین در صنعت نفت، خام‌فروشی و زنجیره ارزش افزوده و قراردادهای نوین بخش بالادستی است.

رئیس چهارمین کنگره ملی مهندسی نفت ایران در خصوص پنل‌های تخصصی این کنگره گفت: پنل‌های حفاری و خدمات جانبی، بهره‌برداری و تولید،‌ بهبود و ازدیاد برداشت، چالش‌های مالی، اعتباری و قراردادی بخش بالادستی از مهم‌ترین پنل‌های این کنگره است.

به گزارش ایسنا، این کنگره با همکاری انجمن مهندسی نفت، پژوهشکده ازدیاد برداشت، شرکت ملی نفت و پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا