ارایه جدیدترین یافته های علم میکروبیولوژی در کنگره بین المللی میکروب شناسی

دبیر اجرایی این کنگره با بیان اینکه در این دوره از کنگره بیش از هزار و 500 نفر از پزشکان و متخصصان کشور شرکت می کنند، افزود: شرکت کنندگان در این کنگره به تبادل نظر در مورد جدیدترین یافته های علم میکروبیولوژی می پردازند.

دکتر عبدالرزاق شهرکی هاشمی اظهار کرد: میکروب شناسی بالینی، میکروب شناسی مرتبط با گیاهان دارویی و ترکیبات ضد میکروبی استخراج شده از آنها، میکروب شناسی پریناتال، میکروب شناسی صنعتی و کاربردی، میکروب شناسی بیماری های نوپدید، میکروب شناسی مرتبط با طب نظامی، میکروب شناسی مرتبط با آب و غذا از جمله مهمترین محورهای این کنگره است.

وی افزود: در این کنگره چند سمپوزیوم برگزار می شود که مهمترین آنها مرتبط با گیاهان دارویی بومی کشور و ترکیبات مواد اولیه ضدمیکروبی استخراج شده از آنهاست.شهرکی هاشمی ادامه داد: همچنین نمایشگاهی در مورد تکنولوژی های مرتبط با میکروب شناسی در حاشیه این کنگره برپا می شود.
شهرکی هاشمی آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنگره را روز 31 خردادماه جاری عنوان کرد و افزود: خلاصه مقالات برگزیده کنگره در نشریه Iranian jornal of public Health چاپ می شود. وی اظهار کرد: این کنگره با همکاری تشکل های علمی مرتبط در داخل کشور، آکادمی علوم آلمان و انجمن هایی از کشورهای فرانسه، ترکیه، هلند، استرالیا، ایتالیا و کشورهای همجوار برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا