برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی علوم و تکنولوژی غشایی

به گزارش ایرنا ،دوازدهمین کنگره بین المللی علوم و تکنولوژی غشایی (MST2015) توسط دانشکده فنی دانشگاه تهران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

در این کنگره محورهای علمی چون غشاء برای پیل سوختی و برنامه های انرژی، غشاء برای جداسازی گاز و بخار، غشاء در صنعت نفت، غشاء برای تصفیه آب از فاضلاب، غشاء برای کاربردهای تصفیه خانه زیستی، غشای زیستی، نانوغشا، غشای بیوراکتور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

همچنین مواد پیشرفته برای ساخت غشاء، تماس دهنده های غشایی و راکتورهای چند منظوره، ویژگی ها و اصلاح غشاء، غشاء برای کاربردهای غذایی و محصولات زیستی و غشاء برای کاربردهای دارویی و پزشکی از دیگر محورهای این کنگره علمی است مه به مخاطبان ارایه می شود. 

بر اساس گزارش دبیرخانه این همایش، 25 خرداد ماه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات، 31 خرداد زمان اعلام نتایج داوری چکیده مقالات، 8 مرداد آخرین مهلت ارسال اصل مقاله و 9 شهریور ماه امسال آخرین مهلت ثبت نام در این کنگره بین المللی است. 

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.mst2015.ir/ مراجعه کنند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا