بزرگ‌ترین گردهمایی صنایع دستی کشور ۲۰ خرداد برگزار می‌شود

بهمن نامورمطلق، معاون صنایع دستی کشور در گفتگو بامهر از برپایی بزرگ‌ترین گردهمایی صنایع دستی کشور خبر داد و افزود: همزمان با روز صنایع دستی بزرگ‌ترین گردهمایی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به‌ویژه اعضای فراکسیون صنایع دستی و مقامات عالی‌رتبه کشوری برگرزار می‌شود.

معان صنایع دستی کشور هدف از این گردهمایی را ارتباط هنرمندان با مسئولان فرهنگی و مقامات دولتی دانست و گفت: ما از معاونان مرتبط وزارت‌خانه‌ها، معاونان ریاست جمهوری، سفیران خارجی، رایزن‌های اقتصادی سفارت‌خانه‌ها و ۱۰ نفر از روسای صنایع دستی کشورهای حاشیه خلیج فارس و عمان و کویت و همچنین از هنرمندان برجسته برای شرکت در این گردهمایی دعوت کرده‌ایم.

گردهمایی صنایع دستی، چهارشنبه ۲۰ خردادماه و همزمان با روز جهانی صنایع دستی برگزار می‌شود تا هم ارزش این هنر را به مردم معرفی کند و هم بهانه‌ای باشد تا متولیان فرهنگی با هنرمندان و مشکلات آنها آشنا شوند.

همچنین ۲۰ خردادماه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و بیست و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود تا زمینه حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و هنرمندان را پدید آورد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا