خرید، اجاره و مشاوره املاک ساحلی هوشمند می شود

سید ساجد جمالی، دانش آموخته رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت و مدیر شرکت دانش بنیان شهر من در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سینا درباره اهمیت اجرای این طرح گفت: فعالیت رسمی شرکت ما از17 آبان سال گذشته آغاز شد. ما قبل از اجرای این طرح، فعالیت و طرح های چند شرکت معتبر هندی و استرالیایی را بررسی کردیم ولی بازار املاک، بازار متفاوتی در داخل ایران دارد. ما موفق شدیم برای نخستین بار در کشور علمی به نام تحقیق در عملیات رفتاری را با بحث املاک ارتباط بدهیم.

وی افزود: شرکت ما دو بخش اساسی  را دنبال می‌کند. بخش نخست آن مربوط به املاک است. در این بخش شعار اصلی ما فروختن سبک زندگی نه ملک است. علاوه بر این شعار،  ما معیارهای اصلی مانند اندازه، فضای ساختمان، قیمت، شرایط منطقه و…. را شناسایی کرده و ویلاها و ملک‌های منطقه مورد نظر  را ارزش‌گذاری می‌کنیم.

وی دسترسی به سطح وسیعی از اطلاعات املاک، دریافت کمیسیون بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه مشاورین املاک، مشاوره حقوقی رایگان با حضور وکلای پایه دادگستری، مشاوره کارشناسان ارشد ساختمان برای بررسی و انتخاب ملک ایده آل، بکارگیری تجربه‌های بین المللی ، تکنولوژی روز و…. به منظور رفاه حال مشتری، اختصاص یک صفحه در اینترنت به ملک هر فرد به صورت رایگان، صرفه جویی در زمان و هزینه با حذف ترددهای مکرر برای جست و جوی املاک از جمله مزایای استفاده از این سیستم هوشمند دانست و  افزود: این پروژه به دلیل فضای کاملا رقابتی استان مازندران و سطح تقاضای  زیاد مشتریان در شهر ساری  آغاز شده است؛ شهر ساری هم اکنون  هزار نفر جمعیت، 3هزار و200 بنگاه و 850 جواز بنگاه فعال دارد . هم اکنون  ما با استفاده از تکنیک‌های هوشمندانه توانستیم طی 2 ماه بیش از 2 هزار ملک را در این سیستم به ثبت برسانیم.

وی به بخش دوم فعالیت این شرکت اشاره کرد و گفت: بخش دوم فعالیت این شرکت مربوط به معضل چندین و چند ساله خرید و اجاره ویلاهای شخصی است؛ معضلی که از سال 1385 بسیار قوت یافته است و بسیاری از مسوولان استان کشور درگیر آن هستند. در این بین پیمانکاران زیادی نیز برای رفع این مشکل اقدام کرده اند و بودجه های زیادی نیز صرف این کار شده اما همچنان راه به جایی برده نشده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح افزود: متاسفانه هم اکنون مردم برای گرفتن ویلای ساحلی باید حضوری به منطقه بروند. عده‌ای سود جو هم در این بین وجود دارند که بازار گرمی کرده و ویلاها را بنابر نوع ماشین و دارایی افراد به آنان کرایه می دهند. ما در این طرح 3 هزار ویلا ساحلی واقع در منطقه مطمئن( نه در حال تخریب و دور افتاده) و نزدیک به 400 واحد را شناسایی کرده و با اعزام تیم تخصصی شامل عکاس، طراح صحنه و مهندس معمار به محل، ویلاها را بنابر معیارهای جهانی ارزشگذاری و ستاره گذاری کرده ایم. پس از آن، پلان‌های 3 بعدی و اطلاعات واقعی این مکان‌ها شامل  نزدیکی به فروشگاه ها، مساجد، مراکز خرید و تفریحی و…. (تا شعاع 2 کیلومتری) و همچنین تقویم دقیق آب و هوا و قیمت هر ویلا و مکان را در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و هر شخص می تواند به صورت آنلاین از هر نقطه ایران این ویلاها را رزرو کند.

جمالی بیان کرد: در ضمن یک نفر به صورت 24 ساعت پاسخگوی تلفنی تمام مشتریان است و اگر چنانچه مشکلی برای مشتریان پیش بیاید آن مسایل را پیگیری می کند. همچنین تحویل اقلام غذایی به جلوی در ویلا بدون دریافت هزینه مازاد نیز از دیگر  خدمات ما به مشتریان است؛ هزینه خدمات ما بنابر تعرفه مصوبه اتحادیه مشاورین املاک است.

وی تصریح کرد: ایجاد و گسترش شعبه های مختلف در مراکز گوناگون استان مازندارن از جمله برنامه های اجرایی ما طی چند ماه آینده محسوب می شود.همچنین طی توافق با یک شرکت ساختمانی در شهر شیراز قرار است این طرح در آنجا هم اجرا شود. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا