آستین رباتیک برای توانبخشی اندام‌های فوقانی بدن

این سیستم هیبریدی آستین‌مانند، در آزمایش‌های بالینی در مقایسه با فناوری‌های دیگر موجود ، عملکرد بهتری داشته است.

ابزار آموزشی ابداعی شامل نوعی سیستم جدید با کاربرد مدیریت رطوبت و فشار برای ارتقای راحتی پوشیدن ابزار در استفاده‌های طولانی‌مدت است. سامانه مزبور همچنین عواطف کاربر را به ورودی‌های ماوس و تعامل با رایانه تبدیل می‌کند.

زمانی که سیستم مزبور با عملیات‌ رایانه‌ای مختلف جفت می‌شود، می‌تواند برنامه‌های آموزشی توانبخشی متنوعی را ارائه داده و با افزایش‌دادن علاقه بیماران به این فرآیند، نتایج بهتری بدست آورد.

به گزارش ایسنا،سامانه رباتیک فناورانه نه تنها با استفاده از موتورهای الکتریکی، در حرکت‌کردن مفاصل مچ دست و آرنج کمک می‌کند، بلکه با تحریک‌کردن ورزش عضلانی اضافی در مچ، آرنج، انگشتان و دست‌ها از طریق تحریک الکتریکی، بهبودی انعطا‌ف‌پذیری عصبی را افزایش می‌دهد.

این سیستم همچنین، سطوح فشار و رطوبت پوست را در طول آموزش مدیریت می‌کند و می‌تواند به عنوان یک ابزار ورودی رایانه‌ای عمل کرده و امکان ترکیب مسؤولیت‌های آموزشی با بازی‌های رایانه‌ای تعاملی را فراهم کند.

ابزار جدید، شیوه آموزشی نوینی برای بهبودیافتن عملکرد جوارح فوقانی بدن ارائه می‌دهد و می‌توان از آن در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مراکز بهداشتی و منزل استفاده کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا