اولین گوشی مجهز به اندروید گو معرفی می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،گوگل نزدیک به یکسال پیش در مراسم گوگل I/O از سیستم عامل اندروید گو رونمایی کرد. این نسخه از اندروید در حقیقت برای دستگاه های پایین رده بهینه شده است. در حال حاضر گوشی های هوشمند اندرویدی برای عملکرد مناسب حداقل به دو گیگابایت رم نیاز دارند، بنابراین اندروید گو برای دستگاه هایی با میزان رم کمتر کاملا مناسب است.

گوگل در مراسم سال گذشته خود اعلام کرد که در سال 2018 دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید گو روانه بازار می شوند. با وجود اینکه تا به امروز شاهد عرضه چندین اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید گو در فروشگاه نرم افزاری گوگل بوده ایم ولی هنوز دستگاهی که به این سیستم عامل مجهز باشد برای فروش در اختیار خریداران قرار نگرفته است.

به تازگی پستی توسط گوگل منتشر شده که در آن زمان معرفی دستگاه های مجهز به این سیستم عامل مشخص شده است. بر اساس گفته گوگل، در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا اولین سری از محصولات مجهز به اندروید گو معرفی می شوند و کاربران می توانند در آینده نزدیک این دستگاه ها را خریداری کنند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این محصولات به بازار و همچنین قیمت درنظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند منتشر نشده است. گوگل همانند پروژه اندروید وان (Android One) برای تولید دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید گو با تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی همکاری می کند.

در کنگره جهانی موبایل امسال شرکت های زیادی حضور دارند که البته تنها برخی از آن ها از پرچمداران خود رونمایی می کنند .سامسونگ در این نمایشگاه از گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی می کند

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا