خرید و فروش خانه در دبی با ارز دیجیتالی بیت کوین

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،این روزها بازار بیت کوین در تمام دنیا داغ تر شده و با شتاب فراوان رو به حرکت است. ظاهرا این ارز دیجیتال پیشتاز نه تنها قصد توقف در مسیر را ندارد، که می خواهد همچنان یکه تاز بازار باشد و اکنون شاهد حضور پررنگ آن در بازار ملک هستیم.

میشل مون، یکی از صاحبان بزرگ برندهای معروف لباس زیر زنان به همراه شریکش، داگ بارومن، حمایت از این پروژه را بر عهده دارند و اعلام کرده‌اند که تمامی پنجاه دستگاه آپارتمان پیشنهادی در قبال پرداخت بیت کوین فروخته شده است.

پنجاه دستگاه آپارتمان که در ازای پرداخت بیت کوین به فروش می‌رسید به سرعت خریداری شدند. میشل مون و داگ بارومن، سپتامبر سال گذشته اعلام کردند در زمینه سرمایه گذاری در املاک دبی به مقدار 327 میلیون دلار طرح ‌هایی را دارند که مشتمل بر فروش آپارتمان‌ها به ازای پرداخت بیت‌کوین بود.

بارومن در اوایل همین ماه به بیزنس اینسایدر گفت:

ما از بین تعداد 1300 املاک و مستغلات، پنجاه تای آن‌ها را برای فروش به ازای پرداخت بیت‌کوین اختصاص دادیم که تمامی آن‌ها به فروش رسیدند. برخی افراد یک دستگاه، برخی دو و شخصی ده دستگاه آپارتمان را به صورت یکجا خریداری کرد.

ساخت‌وساز این املاک در دست احداث و در منطقه‌ای به نام Science Park در دبی در حال انجام است و اتمام آن در سال 2020 پایان می‌یابد. ساخت‌وساز این املاک بر عهده شرکت بارومن با نام توسعه املاک آستون (Aston Development) است که در دبی ثبت شده است و این شرکت بخشی از گروه سازندگان ناکس (Knox Group) است؛ گروهی که دارنده حدود یک و نیم میلیارد سند دارایی بوده و دربردارنده املاک و دارایی‌های تجاری نیز است.

قیمت‌ها دارای طیف وسیعی است که از 130 هزار دلار برای استودیو آپارتمان شروع شده (حدود 15 بیت‌کوین) و به 380 هزار دلار برای آپارتمان‌های دو خوابه ختم می‌شوند (حدود 45 بیت‌کوین).

میشل مون به بیزنس‌اینسایدر گفته است که خریداران متفاوتی برای این املاک وجود داشتند، اما بسیاری از آن‌ها طرفداران اولیه بیت‌کوین یا همان برنامه‌ریزان کامپیوتری با تی‌شرت‌های سفید بودند.

مون گفت: تیم ما در واقع موفق شد رابطه خوبی با این افراد برقرار کند. این افراد بر خلاف تصویر کلیشه‌ای که از آن‌ها وجود دارد و آن‌ها را افرادی گوشه‌گیر معرفی می‌کند، قادر بودند به خوبی ارتباط برقرار کرده و حتی با تلفن با ما مذاکره کنند!

مون و بارومن، نحوه فروش املاک و مستغلات خود را در دبی، طی مصاحبه‌ای برای توسعه جدیدترین پروژه خود اعلام کردند. این پروژه که هدفش فراهم کردن سکوی سرمایه‌گذاری توسط ارز دیجیتالی است، Equi نام دارد.

بارومن در این زمینه می گوید:

من دوست دارم با این ارزهای رمزپایه بتوانم دارایی های واقعی بخرم. روح پروژه ما نیز همین است. این پروژه دنیای رمزی و کدگذاری شده را به دنیای واقعی پیوند می‌دهد.

مون نیز می‌گوید که داگ شیفته این پروژه بود و این پروژه فرزند اوست.

بارومن افزود:

با وجود فروش آپارتمان‌های‌مان باز هم افراد بسیاری برای پرس و جو به سراغ ما می‌آیند. باید بگویم ما هنوز مجموع دستگاه‌های جدیدی را برای فروش نداریم. فکر می‌کنم افراد زیادی در طول کریسمس بیت‌کوین‌های خود را نقد کردند. ما در این دوره پیشنهادات خود را عرضه نکردیم.

مون و بارومن در ابتدا قول داده بودند که 150 دستگاه آپارتمان را به ازای پرداخت بیت کوین بفروشند و قطعا در آینده مجموعه آپارتمان‌های بیشتری را برای فروش عرضه خواهند کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا