گوشی ذنفون 5 ایسوس دارای طراحی مشابه آیفون X است

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بر اساس اعلام رسمی ایسوس، باید منتظر معرفی سری جدید گوشی های هوشمند اندرویدی این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 باشیم. در اواخر ماه جاری میلادی این شرکت تایوانی حداقل از دو گوشی هوشمند رونمایی می کند. گوشی ایسوس ذنفون 5 و ذنفون 5 لایت در مراسم این شرکت در 27 فوریه معرفی خواهند شد.

انتظار می رود نسخه استاندارد گوشی ایسوس ذنفون 5 دارای برش نمایشگر مشابه دستگاه گران قیمت اپل، آیفون ایکس باشد. با معرفی این گوشی هوشمند از سوی اپل، بسیاری از شرکت ها از این زبان طراحی جدید در محصولات خود استفاده خواهند کرد. اگرچه برخی از افراد رابطه خوبی با برش نمایشگر ندارند، ولی فروش بالای آیفون 10 بهانه خوبی برای استفاده از آن در محصولات اندرویدی آینده است.

به تازگی تصویری از گوشی ایسوس ذنفون 5 منتشر شده که برش بالای نمایشگر آن را نشان می دهد. منبع فاش کننده این تصویر، نام این برش را «Lip» اعلام کرده است. این برش میزبان دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و چندین سنسور خواهد بود. همانند بسیای از گوشی های هوشمند اندرویدی موجود در بازار، ایسوس Zenfone 5 نیز به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0، پورت USB Type-C، جک 3.5 میلی متری صدا و دوربین اصلی دوگانه اشاره کرد. به علت عدم وجود دکمه هوم در بخش جلویی، سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است.

گوشی ایسوس ذنفون 5 در دو نسخه معرفی می شود که یکی از آن ها از دو سیمکارت پشتیبانی می کند. هر دو مدل بدنه ای شیشه ای و فریم آلومینیومی خواهند داشت. برای آشنایی بیشتر با این محصولات باید تا مراسم ایسوس در کنگره جهانی موبایل صبر کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا