مشکل جدید گوگل پیکسل 2 XL ،افت شارژ در اثر کاهش دمای باتری

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،در گذشته اعلام شده بود که برخی از کاربران گوشی های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 XL از افزایش دمای دستگاه های خود بعد از دریافت آپدیت مربوط به پچ امنیتی ماه فوریه، شاکی هستند. حال به نظر می رسد مشکل دیگری برای این افراد ایجاد شده است. بر اساس گزارش های جدید، دمای باتری گوگل پیکسل 2 XL به شدت کاهش پیدا می کند و باعث شارژ کندتر آن می شود.

در حالی که با اتصال این دستگاه به شارژر عبارت شارژ سریع بر روی آن نمایان می شود، ولی در حقیقت دمای باتری به زیر 20 درجه سلسیوس می رسد و سرعت شارژ به زیر 4 وات کاهش می یابد. حداکثر سرعت شارژ با پورت USB Type-C برابر با 18 وات است که در پیکسل 2 XL این رقم به 10.5 می رسد.

ظاهرا این مشکل تنها در نسخه بزرگتر پرچمدار 2017 گوگل وجود دارد. در حقیقت این موضوع دو مشکل را برای کاربران در پی دارد؛ مشکل اول این بوده که دمای باتری به زیر 20 درجه کاهش می یابد و سرعت شارژ افت می کند و مشکل دوم مربوط به نمایش عبارت «شارژ سریع» در این موقع است که باعث سردرگمی کاربران می شود.

گوگل اعلام کرده که در حال بررسی این مشکل است. بر اساس گفته کارشناسان، سلول های لیتیوم یونی بهترین راندمان خود در زمینه شارژ را در دمای 10 تا 30 درجه نشان می دهند. بدین ترتیب با کاهش دمای باتری گوگل پیکسل 2 XL به زیر 20 درجه، سرعت شارژ چندان کاهش نمی یابد، مگر اینکه دمای آن به زیر 10 درجه برسد.

در حال حاضر صاحبان این دستگاه باید منتظر نتیجه بررسی های گوگل باشند تا این شرکت برای رفع این مشکل اقدام کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا