ادغام بخش «گوشی هوشمند» و «واقعیت مجازی» اچ تی سی

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اچ تی سی چند روز پیش تایید کرد که رییس بخش گوشی های هوشمند این شرکت، Chialin Chang استعفا داده است . بعد از استعفای Chang، این شرکت تایوانی فردی را به عنوان جایگزین وی مشخص نکرد. اگر گزارش جدیدی که منتشر شده صحت داشته باشد، این بخش نیاز به مدیر نخواهد داشت.

گزارشی که به تازگی منتشر شده به ادغام بخش های گوشی هوشمند و واقعیت مجازی اچ تی سی اشاره دارد. آینده گوشی های هوشمند اچ تی سی در حال حاضر نامعلوم است و ظاهرا فردی به صورت رسمی مدیریت آن را برعهده ندارد. 

در سال های اخیر شرکت اچ تی سی وضعیت نه چندان جالبی را در صنعت گوشی های هوشمند تجربه کرده و دوره های مالی مختلف را با ضرر گذرانده است. به همین علت به تازگی بخش موبایل این شرکت تایوانی با مبلغ 1.1 میلیارد به غول جستجوی اینترنتی دنیا یعنی گوگل فروخته شد. برخی شایعات به این موضوع اشاره دارند که اچ تی سی U12 آخرین پرچمدار این کمپانی خواهد بود.

پرچمدار اچ تی سی

در حالی که نمی توان هم اکنون در رابطه با آینده گوشی های هوشمند این شرکت اظهار نظر قطعی کرد، گزارشی از کشور چین ادعا می کند که بخش گوشی هوشمند و واقعیت مجازی اچ تی سی با یکدیگر ادغام می شوند. مدیریت این بخش جدید برعهده پنج مدیر خواهد بود که در حال حاضر اکثر آن ها در بخش واقعیت مجازی این کمپانی فعالیت دارند. 

با این ادغام، شاید فعالیت اچ تی سی در بخش گوشی های هوشمند کاهش یابد و این شرکت بیشتر تمرکز خود را بر روی واقعیت مجازی قرار دهد. در حال حاضر این کمپانی در رابطه با این گزارش واکنشی از خود نشان نداده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا