گوشی هوآوی P20 پلاس به باتری 4000 میلی آمپری مجهز می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بر اساس زمان بندی صورت گرفته توسط شرکت هواوی، در تاریخ 27 ماه مارس در شهر پاریس از سه گوشی هوشمند جدید این کمپانی از سری P20 رونمایی می شود. این سه گوشی هوشمند با نام های هواوی P20، هواوی P20 لایت و P20 پلاس (یا پرو) معرفی خواهند شد. به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با نسخه پلاس این دستگاه منتشر شده است.

این اطلاعات جدید که توسط فایل فریمور گوشی هواوی P20 پلاس به دست آمده است، به استفاده از باتری 4000 میلی آمپری در این دستگاه اشاره دارد. علاوه بر ظرفیت باتری، توسط این فایل می توان به استفاده این گوشی هوشمند از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) نیز پی برد.

در حالی که می توان از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن به عنوان یک قابلیت جذاب نام برد ولی در گذشته نیز شاهد استفاده در آن در محصول دیگری از این شرکت بوده ایم. هواوی میت 10 پرو که در سال گذشته توسط این شرکت معرفی شد، از قابلیت AOD یا Always On Display بهره می برد و همچنین انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپری تامین می کند.

با توجه به این موضوع که ویژگی های ذکر شده برای P20 پلاس با میت 10 پرو یکسان است، این احتمال وجود دارد که فریمور مورد نظر مربوط به میت 10 پرو باشد. البته در گذشته شاهد رونمایی از گوشی هوشمند هواوی P10 پلاس با باتری 3750 میلی آمپری بوده ایم بنابراین استفاده از یک سلول 4000 میلی آمپری در محصول جایگزین آن، موضوع عجیبی به نظر نمی رسد.

در حالی که ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن تنها برای پنل های OLED قابل استفاده نیست ولی در صورتی که گوشی هواوی P20 پلاس با این پنل معرفی شود، مصرف انرژی کمتری خواهد داشت. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا