مشکلات پرچمدار جدید سونی اکسپریا XZ2 Pro منتشر شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک، اخیرا از گوشی آینده سونی اکسپریا XZ2 Pro اسکرین شاتی منتشر شده که شامل نتایج تست بنچمارک HTML این موبایل است. این گوشی در این بنچمارک با شماره مدل H8116  از خانواده اکسپریا XZ2 است که هر دو این گوشی ها در جریان کنگره موبایل امسال معرفی خواهند شد.

با توجه به این بنچمارک به نظر می رسد که سونی اکسپریا XZ2 Pro دارای سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و رزولوشن تصویر 848 در 424 با نسبت تصویر 18:9 باشد. اما نکته جالب توجه درباره این گوشی و کیفیت نمایشگر و تصویر این است که پیش تر در دسامبر 2017 مشخصات همین گوشی با شماره مدل H8116 با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و نمایشگر 4K منتشر شده بود تا این گوشی که احتمالا سونی اکسپریا XZ2 Pro نام دارد، اولین گوشی هوشمند دنیا با نمایشگر 4K لقب بگیرد. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان معتقد هستند با توجه به اطلاعات قبلی بنچمارک جدید در بخش کیفیت نمایشگر خطا دارد.

سونی اکسپریا XZ2 Pro

اما بنچمارک جدید علاوه بر اطلاعات نمایشگر که احتمالا با خطا همراه است، اطلاعات کلی دیگری نیز به دست می دهد. بهره مندی از پردازنده اسنپدراگون 845، شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات منتشر شده این گوشی هوشمند است.

اما از هرچه بگذریم در گوشی های هوشمند سونی سخن از دوربین خوش تر است. گفته می شود اکسپریا XZ2 Pro دوربین اصلی دوگانه با کیفیت های 12 و 18 مگاپیکسل خواهد داشت و دوربین سلفی آن نیز کیفیت 12 مگاپیکسلی دارد. گفته می شود اکسپریا XZ2 Pro دو سیم کارته قابلیت ارتقا حافظه از طریق کارت حافظه میکرو اس دی را داشته و باتری آن توان 3,420 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

این گوشی هوشمند به احتمال بسیار زیاد همزمان با گوشی های اکسپریا XZ2  و XZ2 Compact در کنگره جهانی موبایل MWC 2018 رونمایی و معرفی خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا