گشایش دهمین کنفرانس دامپزشکان علوم بالینی ایران

به گزارش سیناپرس به نقل از  ایرنا، دبیر علمی دهمین کنفرانس دامپزشکان علوم بالینی ایران ، هدف از برگزاری این کنفرانس توسط دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان را تبادل اطلاعات با حضور صاحب نظران و استادان برجسته و چهره های ماندگار دامپزشکی سراسر کشور عنوان کرد .

بهارک اختر دانش در آئین افتتاح این کنفراس علمی افزود: در مجموع 429 مقاله به دبیرخانه کنفرانس رسید که پس از فرآیند داوری 24 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و 309 مقاله به صورت پوستر پذیرش شد.
وی بیان کرد: هـوشـبری و جراحـی دامپـزشکـی، بیماری هـای داخلـی دامهـای بـزرگ، بیماری هـای داخلـی دامهـای کوچک، بیماری هـای تولید مثـل و مـامـایی، فناوری های نوین تولیدمثل، تصویربرداری و رادیولوژی دامپزشکی، کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی از محورهای این کنفرانس است.
اختر دانش ادامه داد: بهـداشـت و بیمـاری هـای طـیــور، بهداشت و بیماری های آبزیان، بیماری های مشترک نوپدید و بازپدید انسان و دام، اپیـدمیـولـوژی بالیـنی ، بیماریهای حیات وحش و حیوانات اگزوتیک، طب مکمل دامپزشکی و مدیریت بهداشت و پرورش دام و طیور و آبزیان به عنوان دیگر محورهای 14 گانه مشخص شده است.
وی گفت: درحاشیه این کنفرانس 10غرفه تخصصی و پنج غرفه غیر تخصصی دائر است و همچنین از خدمات علمی و پژوهشی استاد محمد علی راد اهل پاریز سیرجان تجلیل می شود.
براساس این گزارش مقالات امروز و فردا 25 بهمن در 2 پنل تخصصی ارایه خواهد شد. دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در کیلومتر 28 بزرگراه هفت باغ علوی واقع است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا