اپل نسل جدید قلم خود را توسعه می دهد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بر اساس گزارش منتشر شده نسل جدید قلم اپل در حال توسعه است.بسیاری از ما انتظار نداشتیم که اپل از قلم مخصوص خود در سال 2015 رونمایی کند. برخی از افراد در زمان معرفی این محصول تصور می کردند که این قلم همراه با آیپد پرو عرضه می شود و نیازی به خرید آن به صورت جداگانه نیست. برخلاف تصور افراد این اتفاق رخ نداد و کاربران برای تصاحب آن باید 99 دلار هزینه کنند.

بر اساس گفته یکی از تحلیلگران Rosenblatt Securities به نام Jun Zhang، نسل جدید قلم اپل در حال توسعه قرار دارد. اگرچه شایعات به توسعه نسل جدید این محصول اشاره می کنند ولی نباید انتظار اعمال تغییرات زیادی را در آن داشته باشیم. به نظر می رسد ویژگی های قلم اپل تغییر نکند و فقط شاهد عرضه نسخه ای برای کار با نسخه بزرگتر آیفون X باشیم.

قلم اپل

شایعات زیادی در گذشته منتشر شده اند که بر اساس آن ها اپل در سال 2018 از نسخه 6.5 اینچی آیفون X رونمایی می کند و ظاهرا قلم جدید نیز برای استفاده با این محصول دوباره طراحی شود. اگر این گزارش درست باشد اپل مستقیما با دستگاه های سری نوت سامسونگ رقابت خواهد کرد. 

در زمان مدیریت اپل توسط استیو جابز، این شرکت با توسعه قلم برای محصولات خود مخالفت می کرد و در زمان معرفی آن در سال 2015 بسیاری چنین موضوعی را اعلام کردند. البته به نظر می رسد توسعه قلم مخصوص آیفون X کمی غیر منطقی باشد. Zhang در گذشته اعلام کرده بود که اپل در حال توسعه نسخه مینی هوم پاد است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا