جهاد دانشگاهی مردم را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 22  بهمن 57 به‎عنوان نصرت قطعی ملت ایران در برابر رژیم طاغوت، نتیجه ایمان راسخ، راهنمای خبیر و صادق، همراه با عمل مؤمنانه و استقامت عزت مندانه مردم بود. مردمی که در راه دفاع از پرچم برافراشته مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی، خالصانه دل در گرو یک فقیه بصیر، آگاه به کتاب و سنت و بریده از مطامع مادی نهادند.

پیام رهایی بخش و روشن اسلام عزیز که در پی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران به جهانیان عرضه شد، روح کرامت و عزت در انسان‌ها و ملت‌ها را برانگیخت و در عین حال مستکبران و سرسلسله آن‎ها شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به وحشت انداخت و آتش کینه ایرانیان مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخت.

دشمنانی که خشم‎شان همواره مانع شناخت ملت فداکار ایران است از همان صبح‌دم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تا همین امروز، عزت ملت را هدف قرار دادند و به هر ترفند و اقدام و خباثتی متوسل شدند تا مردم انقلابی را وادار کنند دست تسلیم بالا آورده و از آرمان‎های خود بازگردند. اما این آرزوی باطل به فضل الهی محقق نشده و در آینده نیز اتفاق نخواهد افتاد چرا که خدا وعده داده است "وَکانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنینَ " ( روم47)

امروز و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران، به رغم مشکلات تحمیلی و برخی کم‌کاری‎ها و غفلت‌های داخلی، ملت رشید ایران هم‎چون گذشته از دشمن غافل نخواهد شد و در جشن پیروزی انقلاب، هوشمندانه پاسخ گردن‌کشی‌ها، اهانت‎ها و گستاخی‎های او را خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در انتهای این بیانیه آمده است: جهادگران جهاد دانشگاهی در آستانه فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همگام با سایر اقشار مردم ایران، بانگ وحدت بخش الله اکبر سر می‌دهند و با دعوت از همگان برای حضور در راهپیمایی پرشکوه و دشمن شکن 22 بهمن، عهد می‎بندند که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه‎ای(مدظله العالی) و پاسداشت راه امام و شهیدان با تمام توان در راه تحقق آرمان‎ها و اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا