آیفون اس ای 2 احتمالا معرفی خواهد شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک، اپل معمولا در سه ماهه اول سال در ماه مارس از نسخه جدید و یا محصولات جدید خود رونمایی می کند. بر اساس گزارشی از DigiTimes این احتمال وجود دارد که اپل امسال از محصولات جدید خود در ماه مارس رونمایی کند.

بر اساس این گزارش اپل در حال آمادگی برای رونمایی از محصولات جدید خود شامل آیفون، آیپد و یا مک بوک در ماه مارس است. در گذشته گزارشاتی در رابطه با آیفون اس ای 2 منتشر شده بود. شایعات به این موضوع اشاره دارند که اپل از قطعاتی که قبلا توسعه داده شده اند در آیفون اس ای 2 استفاده خواهد کرد.

اپل در سال گذشته از نسخه ارزان قیمت آیپد 9.7 اینچی در ماه مارس رونمایی کرد. این احتمال وجود دارد که اپل امسال از نسل جدید آن با مشخصات بروزتر و قدرتمندتر رونمایی کند، حتی ممکن است گزینه های بیشتری از نظر حافظه داخلی در دسترس خریدار قرار بگیرد.

آیفون اس ای 2

اپل در ماه ژوئن 2017 در طی مراسم WWDC از نسخه های جدید مک بوک رونمایی کرد بنابراین معرفی نسخه های جدید مک بوک در ماه مارس مقداری غیر منطقی به نظر می رسد. با این وجود شایعات ادعا می کنند مک بوک هایی که در سال 2018 معرفی می شوند تغییرات زیادی را نسبت به نسل گذشته خود تجربه نخواهند کرد.

برخی شایعات به این موضوع اشاره دارند که اپل در حال توسعه یک مک بوک 13 اینچی با نمایشگر رتینا است. این محصول جدید جایگزین مک بوک ایر خواهد شد. برای معرفی این محصولات باید تا ماه مارس منتظر بمانیم البته شاید اپل در ماه مارس از محصول جدیدی رونمایی نکند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا