اینتل عینک هوشمند خود را معرفی کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،در گذشته گزارشات به این موضوع اشاره داشتند که اینتل در حال کار بر روی عینک هوشمند خود است، ولی تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با آن منتشر نشده بود. امروز یکی گزارشگران وب سایت TheVerge موفق شد تا نگاهی به نمونه در حال توسعه عینک هوشمند اینتل داشته باشد.

مسلما زمانی که صحبت از عینک هوشمند می شود، اولین محصولی که به ذهن خطور می کند عینک هوشمند گوگل است. عینک هوشمند اینتل که با نام Vaunt شناخته می شود، طراحی شبیه به یک عینک معمولی دارد. وزن این محصول نزدیک به 50 گرم است. 

در عینک هوشمند اینتل از پروژکتور هولوگرافیک مونوکروم استفاده شده که تصویری با اندازه 400 در 150 را مقابل یکی از چشم ها به نمایش می گذارد. در حال حاضر این عینک پیام های دریافتی را برای کاربر به نمایش می گذارد و او می تواند توسط حرکت سر آن ها را خوانده و یا رد کند. 

عینک هوشمند اینتل

تصویر منعکس شده بر روی چشم به علت قرارگیری در کلاس 1 لیزر، آسیبی به چشم نمی رساند. یکی از ویژگی های جالب عینک اینتل این بوده که تصویر مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی کند. 

توسط عینک هوشمند اینتل می توان به اطلاعات زیادی همانند تاریخ تولدها، مسیرها و یا رسید خریدها دسترسی پیدا کرد. احتمال استفاده از دستیارهای صوتی هوشمند در نمونه نهایی این محصول وجود دارد. اینتل امیدوار است در اواخر امسال پلتفرمی را برای توسعه دهندگان ایجاد کند تا بتوانند به برنامه و همچنین SDK آن دسترسی پیدا کنند.

انتظار می رود که هر دو سیستم عامل اندروید و iOS بتوانند با این عینک هوشمند هماهنگ شوند و برنامه های توسعه یافته برای این دو سیستم عامل با محصول جدید اینتل کار کند. شارژدهی عینک هوشمند اینتل نزدیک به 18 ساعت بوده و در شرایط نوری مختلف قابل استفاده است.

عینک هوشمند اینتل

هنوز اینتل برنامه ای برای فروش این عینک ندارد؛ با این حال از هم اکنون می توان به پتانسیل بالای آن پی برد. عینک هوشمند اینتل باعث جلب توجه دیگران نمی شود و برخلاف عینک هوشمند گوگل، افراد از آن نمی ترسند!

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا