اولین جشنواره سلامت دهان برگزار می گردد

 سومین کنگره سلامت دهان و دندان و اپیدمیولوژی در روزهای 2 تا 4 اسفند ماه امسال در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد و در آن آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی پژوهشگران کشور در حوزه سلامت دهان و دندان مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

 

در حاشیه این کنگره جشنواره سلامت دهان با عنوان "دندان سالم، لبخند زیبا"، با تمرکز بر گروه کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

دکتر حسین حصاری، رئیس سومین کنگره سلامت دهان و دندان و اپیدمیولوژی دراین باره گفت: این کنگره با هدف تعامل بین مسئولین، صاحب نظران و متخصصان دهان و دندان و همچنین آشنایی با آخرین متدها و روش‌های پیشگیری از بیماری‌های دهان و کنترل آنها  برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌های تخصصی می‌تواند ضمن تبادل اطلاعات، باعث پدید آوردن ایده‌های جدید در این حوزه باشد، موضوعی که بی شک باعث ارتقای جایگاه علمی ایران در حوزه دندانپزشکی خواهد شد.

حصاری با اشاره به اهداف برگزاری اولین جشنواره سلامت دهان و دندان، افزود: آشنایی بیشتر دانش آموزان و خانواده‌ها با بیماری‌های دهان و دندان و راه‌های جلوگیری از پوسیدگی دندان، پیشگیری از بیماری‌های بافت‌های نگهدارنده دندان و معرفی محصولات باکیفیت بهداشت دهان از جمله اهداف این جشنواره است.

جشنواره سلامت دهان و دندان از ساعت 15 روز دوم اسفند تا چهارم همین ماه در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا