برگزاری کنگره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در اورولوژی و نفرولوژی

 سومین کنگره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در اورولوژی و نفرولوژی، دومین سمینار سلول‌های بنیادی خون ساز غرب کشور و سومین سمینار پرستاری پیوند سلول های بنیادی خون ساز غرب کشور، توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ 2 و 3 اسفند ماه برگزار می‌شود.

این کنگره فرصتی مناسب برای گردهمایی صاحب نظران، متخصصان و اندیشمندان در حوزه سلول بنیادی و پزشکی بازساختی است. برگزاری این کنگره امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و اساتید و متخصصان کشور در زمینه مفاهیم مشترک و مرتبط با محورهای کنگره را فراهم می‌کند.

محورهای این سمپوزیوم "ژن‌درمانی و سلول‌های بنیادی"، "سلول‌های بنیادی و سرطان"، "فرصت‌ها و چالش‌ها برای تجاری‌سازی سلول درمانی"، "مسائل اخلاقی در پزشکی بازساختی" و "مرزهای دانش در مهندسی بافت" است.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، از دیگر محورهای این رویداد می‌توان به  سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌های اورولوژی و نفرولوژی، مبانی پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و نیز پرستاری پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز اشاره کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا