از کادیلاک XT4 رونمايي مي شود

شرکت‌های خودروسازی آمریکایی معمولا رخدادهای داخلی آمریکا را به‌شدت جدی می‌گیرند و در این میان شرکت کادیلاک نیز در نمایشگاه‌های مهمی مانند نمایشگاه خودروی دیترویت یا نمایشگاه خودروی نیویورک، مدل‌های جدیدی را از خود به نمایش می‌گذارد.

در همین راستا نیز در ماه مارس پیش رو قرار است تا نسخه جدیدی از خودروهای این شرکت روانه بازار مصرف گردد. این مدل از خودرو که XT4 نام دارد، یک خودروی هاچ بک سنگین است که نشان از تغییر رویکرد این کمپانی دارد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آمار فروش کادیلاک به میزان ۸ درصد افت داشته است و به همین دلیل نیز خودروهای سدان این شرکت به‌عنوان محصولاتی که فروش کمتری داشته‌اند، با کاهش تولید روبرو شده‌اند. در این میان محصولاتی مانند XT4 به خط تولید کادیلاک جان تازه‌ای می‌بخشند.

این خودرو قرار است تا باقیمتی کمتر از 30 هزار دلار به بازار عرضه شود و در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی درباره موتور آن موجود نیست و حتی ممکن است طراحی ظاهری راه‌یافته به رسانه‌ها نیز دستخوش تغییراتی شود. گفته می‌شود که این خودرو به‌عنوان اولین نسل از سری XT مطرح خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ به بازار راه خواهد یافت. به این ترتیب رقبای مستقیم این وسیله نقلیه، محصولاتی مانند ولوو XC90 و آئودی Q7 خواهند بود و باید دید که این خودروی آمریکایی در بازار داخلی و بازار جهانی چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمد حسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا