گسترش همکاری‌های علمی و تسهیل در ارایه خدمات اطلاع رسانی علمی

 این تفاهم نامه با هدف ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی دو جانبه و تسهیل در ارایه خدمات اطلاع رسانی علمی به امضای طرفین رسید.بر اساس این تفاهم نامه، نمایه سازی و اطلاع رسانی دستاوردهای علمی و تخصصی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قالب مقالات نشریات، مجامع علمی، کتاب ها و طرح های پژوهشی در بانک های تحت پوشش تارنمای SID انجام خواهد شد.

در اولین فاز اجرایی این تفاهم نامه نشریه علمی تخصصی اندیشه دفاعی امام خامنه ای (مدظله العالی) از زمان انتشار در بخش نشریات علمی ترویجی و علمی تخصصی بانک نشریات علمی SID نمایه خواهد شد. ضمن آنکه مجامع علمی این سازمان در قالب کنفرانس و سمینار در بانک مجامع علمی نمایه و کلیه دستاوردهای علمی، فرهنگی و پژوهشی از طریق صفحات داخلی بانک‌های تحت پوشش و تبلیغات هوشمند به پژوهشگران و محققان اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، علاوه بر این فراخوان مقاله چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای (مدظله العالی) که در بهار سال آینده برگزار می‌شود، از طریق مرکز اطلاعات علمی اطلاع رسانی شده و مقالات دوره‌های پیشین آن نیز در بانک مجامع علمی SID نمایه خواهد شد.

مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به عنوان مرجع بزرگ تامین منابع علمی، تنها بانک با دسترسی آزاد (Open Access) در کشور است که با توجه به میزان مراجعه کاربران و منابع علمی تحت پوشش از پتانسیل بالایی جهت نمایه سازی و معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی کلیه سازمان ها و مراکز تحقیقاتی برخوردار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا