رکوردشکنی شورلت کوروت ZR1 ۲۰۱۹ + گالری تصویر

شرکت شورلت همواره به تولید خودروهای بسیار نیرومند مشهور بوده است و همواره بهترین‌های این شرکت با نام کوروت به بازار عرضه می‌شدند. به‌تازگی مدل نهایی کوروت، مراحل طراحی را پشت سر نهاده و توانسته است تا به آزمون‌های میدانی راه پیدا کند.

این محصول که شورلت کوروت ZR1 ۲۰۱۹ نام دارد، توانسته است تا در آزمون فشار یک‌روزه، آزمون پیست سرعت بین‌المللی ویرجینیا و چندین تست دیگر سربلند باشد. نکته مهم در این میان این است که این خودرو توانسته است تا با ثبت رکورد دو دقیقه و ۳۷٫۲۵ ثانیه برای یک دور در پیست ویرجینیا، رکوردی جدید را از خود برجای بگذارد.

برای آزمایش این خودرو، هیچ‌گونه تغییری در بدنه و موتور این محصول به وجود نیامده است و مدل پایه و عادی شورلت کوروت ZR1 ۲۰۱۹ به پیست فرستاده شده است. این خودرو دارای جعبه دنده ۸ دنده‌ای ویژه‌ای است که می‌تواند قدرت ۷۵۵ اسب بخاری موتور آن را به جاده انتقال بدهد.

این محصول در آزمون حداکثر فشار بر روی خودرو نیز تحت فشاری بسیار بالا به عملکرد مطلوب خود ادامه بدهد تا شورلت نشان بدهد که از تجربه تلخ از کار افتادن سیستم خنک کننده شورلت z06، درس گرفته است. شایان‌ذکر است که شورلت کوروت ZR1 ۲۰۱۹ قرار است تا در زمان عرضه به بازار با قیمت باورنکردنی یک‌صد و بیست هزار دلار عرضه شود که مسلما به‌مراتب ارزان‌تر از رقیبان اروپایی این محصول است.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا