گوشی سونی اکسپریا XZ2 کامپکت تاییدیه FCC را دریافت کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،با وجود رونمایی از ۳ گوشی هوشمند جدید توسط سونی در نمایشگاه CES 2018، به نظر می رسد این شرکت ژاپنی در نمایشگاه MWC 2018 از محصولات جدیدی رونمایی کند . در گذشته اطلاعات مربوط به یکی از گوشی های هوشمند این کمپانی فاش شده بود.

به احتمال زیاد در این نمایشگاه شاهد رونمایی از گوشی هوشمند اکسپریا XZ2 پرو خواهیم بود. بر اساس شایعات این دستگاه به نمایشگر ۵.۵ اینچی با فناوری OLED و رزولوشن 4K مجهز خواهد شد . همانند بسیاری از پرچمدارانی که در سال ۲۰۱۸ معرفی می شوند، قدرت این دستگاه را نیز پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ تامین خواهد کرد

ظاهرا اکسپریا XZ2 پرو تنها دستگاهی نباشد که شرکت سونی در MWC 2018 از آن رونمایی می کند چراکه به تازگی گوشی هوشمند دیگری از این برند موفق به دریافت تاییدیه FCC شده است. این دستگاه جدید از نمایشگر ۵.۰ اینچی بهره می برد که نسبت به استانداردهای امروزی کوچک محسوب می شود.

اکسپریا XZ2 کامپکت

اندازه کلی این دستگاه در تاییدیه FCC برابر با ۱۳۵ در ۶۴.۳۳ میلی متر ذکر شده که برای یک محصول سونی با صفحه نمایش ۵.۰ اینچی جالب توجه است. این ابعاد می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که سونی زبان طراحی را در نسل آینده گوشی های هوشمند خود تغییر خواهد داد و محصولاتش را با حداقل حاشیه نمایشگر وارد بازار خواهد کرد. احتمال استفاده از نسبت تصویر ۱۸:۹ در اکسپریا XZ2 کامپکت وجود دارد.

برای مقایسه بد نیست به یکی از گوشی های ۵.۰ اینچی سونی که هم اکنون در بازار به فروش می رسد اشاره کنیم. سونی در فوریه ۲۰۱۷ از اکسپریا XA1 با نمایشگر ۵.۰ اینچی رونمایی کرد. این دستگاه دارای ابعادی برابر با ۱۴۵ در ۶۷ میلی متر است که در مقایسه با محصول جدید این شرکت بسیار بزرگتر به نظر می رسد.

همانند همیشه تاییدیه FCC اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار نمی دهد. انتظار می رود با این اسمارتفون در نمایشگاه MWC 2018 ملاقات کنیم. بر اساس شایعات این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۴ گیگابایت رم و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا