هدیه به کاربران با خرید اشتراک 3 ماهه ایکس باکس لایو گلد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،چنانچه اشتراک سرویس طلایی ایکس باکس لایو شما رو به اتمام است، هم اکنون بهترین زمان برای تمدید آن فرا رسیده که با پرداخت هزینه کمتری اشتراک خود را به مدت شش ماه تمدید کنید. شرکت مایکروسافت اخیرا در طی بیانیه ای اعلام کرد که به ازای خرید اشتراک سه ماهه سرویس Xbox Live Gold از طریق فروشگاه مایکروسافت استور و یا ایکس باکس لایو، سه ماه اشتراک اضافه هدیه می دهد.

بدین ترتیب، کاربران شبکه Xbox Live و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 می توانند با پرداخت مبلغ 24.99 دلار بجای عضویت سه ماهه، به مدت شش ماه در سرویس Xbox Live Gold عضو بمانند و از کلیه امکانات و مزایای آن بهره مند شوند.

لازم به ذکر است؛ به محض خرید اشتراک سه ماهه سرویس Xbox Live Gold، عضویت سه ماهه شما تایید شده و می توانید از کلیه مزایا و امکانات این سرویس ویژه شبکه ایکس باکس لایو استفاده کنید و نیازی به تایید مایکروسافت نیست. لیکن، اشتراک سه ماهه اضافه به صورت آنی برای شما فعال نمی شود و در واقع مایکروسافت کد سه ماه اشتراک اضافه را به صورت دیجیتالی به پست الکترونیکی شما ارسال می کند. بنا به دلایل امنیتی و تراکنش های فراوان، کد هدیه شما به صورت آنی به پست الکترونیکی شما ارسال نمی شود و این فرایند تقریبا چند روزی به طول می انجامد. از این رو، پس از گذشت چند روز و دریافت ایمیل از سوی مایکروسافت، کد مذکور را در بخش Redeem فروشگاه ایکس باکس لایو وارد کرده و اشتراک خود را از سه ماه به شش ماه تمدید کنید.

در حال حاضر، ردموندی ها هیچ اطلاعات و جزئیاتی در زمینه محدودیت خرید اشتراک سه ماهه و دریافت سه ماه اشتراک اضافه ارائه نداده اند. بدین ترتیب، هنوز مشخص نیست که این پیشنهاد برای هر حساب کاربری شبکه ایکس باکس لایو، فقط و فقط یک بار قابل استفاده است و یا کاربران می توانند با هر بار خرید، سه ماه اشتراک اضافه دریافت کنند. خوشبختانه این پیشنهاد مختص منطقه خاصی نیست و کاربران غالب مناطق جهان از جمله آمریکای شمالی، استرالیا، بریتانیا و دیگر کشورهای جهان قادر به استفاده از این طرح تشویقی مایکروسافت هستند.

سرویس ایکس باکس لایو گلد

سرویس ایکس باکس لایو گلد  یکی از سرویس های پولی شبکه Xbox Live به شمار می رود که مزایا و امکانات گوناگونی را برای کاربران به همراه می آورد. مهمترین مزیت این سرویس پولی، امکان تجربه بخش چند نفره بازی ها است که مشترکین می توانند با دوستان و سایر بازیکنان به صورت آنلاین و چند نفره به تجربه عناوین ویدیویی بپرداند. به علاوه، مایکروسافت تخفیف های متعددی را در زمان های گوناگون بر روی بازی های فروشگاه ایکس باکس لایو اعمال می کند که مشترکین این سرویس از تخفیف بیشتری نسبت به کاربران عادی برخودار هستند. دریافت رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه نیز یکی دیگر از مزایای این سرویس محسوب می شود که دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در آغاز هر ماه به ترتیب میزبان چهار (با احتساب قابلیت Backwards Compatibility) و دو بازی هستند.

از دیگر خبرهای مرتبط با سرویس ایکس باکس لایو گلد می توان به انتشار فهرست اسامی بازی های رایگان ماه فوریه 2018 اشاره کرد. بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت، مشترکین این سرویس و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در ماه فوریه سال میلادی جاری به صورت رایگان به عناوین ویدیویی Shadow Warrior، Assassin’s Creed Chronicles: India، Split/Second و Crazy Taxi دسترسی دارند. همچنین، هنوز فرصت دریافت بازی های رایگان ماه ژانویه به اتمام نرسیده و کاربران می توانند عناوین ویدیویی The Incredible Adventures of Van Helsing، Army of Two و Zombi را به صورت رایگان دریافت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا