استیو وزنیاک: حرف‌های ایلان ماسک را باور نمی‌کنم

استیو وزنیاک یکی از بزرگ‌ترین نام‌های صنایع فناوری است. او در سال گذشته اعلام کرده بود که برخلاف پیش‌بینی‌ها، شرکت اپل به‌عنوان تعیین‌کننده فناوری بزرگ بعدی نخواهد بود بلکه این عنوان به شرکت تسلا تعلق خواهد داشت. با این وجود گذشت یک سال موجب شده است تا نظر او تغییر کند.

بر اساس گفته‌های وزنیاک در گفتگو با فروم تجاری نوردیک (Nordic) مشخص شده است که این مدیر برجسته دیگر اعتماد سابق را به تسلا ندارد. وزنیاک از این‌که ماسک به برنامه اعلانات خود متعهد نیست، چندان راضی به نظر نمی‌رسد. برای مثال در ماه اوت سال 2016 بود که تسلا اعلام کرد که تا پیش از پایان سال می‌خواهد خودروی خودران خود را در مسافتی طولانی در آمریکا مورد آزمایش میدانی قرار بدهد. با این وجود این موضوع حتی امروز که در سال 2018 حضور داریم نیز محقق نشده است.

این امر موجب شده است تا ماسک دیگر اعتماد سابق را به تسلا و ماسک نداشته باشد. وزنیاک می‌گوید: «من دیگر به هر چیزی که ایلان ماسک یا تسلا می‌گویند، اعتماد ندارم.» به‌این‌ترتیب وزنیاک معتقد است که در حال حاضر بی ام و و آئودی از ماسک و شرکت او به‌شدت پیشی گرفته‌اند. حال باید دید که شرایط به چه شکل خواهد بود و تسلا با انتقاداتی که به‌صورت روزافزون بیشتر می‌شوند، چه خواهد کرد. تسلا در حال حاضر با مشکلات بسیار شدید درزمینهٔ عرضه تسلا مدل S روبرو شده است و عدم تحقق وعده‌های این شرکت می‌تواند بیش‌ازپیش به آن‌ها آسیب بزند.

منبع: Cnet

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. زمان معیار خوبی برای پیشبرد برنامه ها و اهداف یک مجموعه است ولی معیار خوبی برای ندید گرفتن فعالیت های یک شرکت به بزرگی ایلان ماسک نیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا