استفاده پولی از فضا مجازی

به گزارش سیناپرس به نقل از جام جم آنلاین، بهنوعی میتوان گفت لپتاپ و موبایل به میز کار آنها تبدیل شده است. تعداد این افراد کم نیست و روزبهروز بر تعداد آنها افزوده میشود. اگر از خودتان میپرسید چگونه باید این کار را انجام داد، پاسخ ساده است. اما پیش از هر کاری باید به دو موضوع توجه کنید: اول این که اگر خرید قسطی انجام دادهاید و هر ماه باید هزینه بالایی بابت پرداخت بدهیها بپردازید، شرایطتان کمی سخت خواهد بود، زیرا با انجام این کار درآمد هر ماهتان متغیر خواهد بود و اگر یک ماه نتوانید زیاد کار کنید به مشکل برخواهید خورد. دوم این که فکر کنید از چه راهی میخواهید درآمد کسب کنید؟ اگر نتوانید کاری مطابق با مهارتهای فعلی خود پیدا کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا برای اتفاقات پیشبینی نشده پشتوانه مالی دارید؟ بعد از مدیریت این مسائل برای خودتان هدف تعیین کنید. بدانید که برای دوام آوردن در چنین شرایطی باید چند جریان کسب درآمد داشته باشید. هشت راه زیر منبع خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت است.

1ـ کتاب الکترونیکی منتشر کنید

این روزها کتابهای الکترونیک بیش از هر زمانی طرفدار پیدا کرده و وبگاههای زیادی این محصولات را میفروشند. تخصص خود را در نظر بگیرید و موضوع مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس با استفاده از قالبهای مجازی موجود، کتاب خود را منتشر کنید. شبکههای اجتماعی محل خوبی برای تبلیغات کتاب الکترونیکی هستند. همچنین میتوانید نسخه صوتی کتاب خود را نیز تهیه و آن را در اپلیکیشنهای کتاب صوتی به عموم عرضه کنید.

2ـ وبلاگ راهاندازی کنید

وبلاگ از منابع خوب کسب درآمد است. اگر با مهارتهای بازاریابی آنلاین آشنا باشید، خیلی آسان میتوانید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هرقدر موضوعات بیشتری را تحت پوشش قرار دهید، ترافیک ورودی به وبگاه و درنتیجه درآمد حاصل از آن بیشتر خواهد بود. بنابراین نیازها و علایق مردم را شناسایی کنید و با توجه به آن به تولید محتوا بپردازید.

3ـ پروژههای دیگران را انجام دهید

همانطور که میدانید این روزها وبگاههای برونسپاری پروژه بسیار رونق گرفتهاند و افراد زیادی مشغول کسب درآمد از آنها هستند. اگر به این وبگاهها مراجعه کرده باشید، متوجه میشوید با هر مهارتی میتوانید درآمد کسب کنید. پروژههای این وبگاهها به اندازهای زیاد است که بیکار نمانید. میتوانید مهارتهای پرطرفدار را شناسایی کنید و به یادگیری آنها مشغول شوید.

4ـ خدمات حرفهای ارائه کنید

اگر در انجام دادن کاری متخصص هستید، میتوانید خدمات خود را بهصورت حرفهای به دیگران عرضه کنید. طراحی گرافیک، برنامهنویسی، وکالت و حسابداری از جمله مهارتهای پرطرفداری هستند که اگر وبگاه حرفهای در این زمینه داشته باشید، میتوانید درآمد خوبی از طریق آن کسب کنید.

5 ـ کلاسهای آنلاین برگزار کنید

برگزاری کلاسهای آموزشی آنلاین از منابع خوب کسب درآمد است. هر فردی در هر زمینهای که تخصص داشته باشد، میتواند دورههای آموزشی برگزار کند. میتوانید خودتان وبگاه طراحی کنید و آموزشها را در آنجا قرار دهید یا از سرویسهای شناختهشده در این زمینه بخواهید فیلمهای آموزشی شما را در وبگاهشان قرار دهند. معمولا این وبگاهها بخشی از درآمد حاصل از فروش را از دستمزد شما کم میکنند، اما مزیتش این است که دیگر نیازی نیست نگران تبلیغات و بازاریابی باشید.

6 ـ زبانهای خارجی تدریس کنید

تقاضا برای یادگیری زبان انگلیسی و بسیاری از زبانهای خارجی همیشه بالاست و هر جای دنیا باشید میتوانید از طریق آموزش زبان درآمد کسب کنید. میتوانید این کار را بهصورت دورههای آموزشی آنلاین انجام دهید یا حتی کلاس خصوصی برگزار کنید. البته انتظار درآمد بالا نداشته باشید. چون آموزش زبان انگلیسی بسیار زیاد شده و برای جلب مشتری شاید ناچار شوید قیمتها را کمی پایین بیاورید.

7 ـ برای شبکههای اجتماعی بازاریابی کنید

این روزها همه کسبوکارها به بازاریابی شبکههای اجتماعی احتیاج دارند و اگر در این زمینه تجربه داشته باشید، میتوانید درآمد خوبی کسب کنید. شاید انجام این کار در شهرهای بزرگ و پرجمعیت به دلیل تعدد افراد حرفهای و آژانسهای تخصصی سخت باشد؛ بنابراین میتوانید کار خود را از شهرهای کوچکتر شروع کنید و بعد از کسب تجربه سراغ امور مربوط به بازاریابی شبکههای اجتماعی شرکتهای بزرگتر بروید. بازاریابی برند و شبکههای اجتماعی از جمله مشاغلی هستند که نیاز بازار به افراد متخصص در آن روزبهروز بیشتر میشود.

8 ـ موسیقی تدریس کنید

دسترسی به اینترنت همه کارها بخصوص آموزش را راحتتر کرده است.

اگر در نواختنسازی حرفهای هستید میتوانید هنر خود را براحتی از طریق سرویسهایی همچون اسکایپ به دیگران آموزش دهید یا ویدئوهای آموزشی خود را در وبگاه یا شبکههای اجتماعی به فروش برسانید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا