والپیپر گلکسی S9 آماده دانلود است

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،ظاهرا ایوان بلس قصد دارد تمامی اطلاعات مربوط به پرچمداران آینده سامسونگ یعنی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را منتشر کند. به تازگی بلس والپیپر گلکسی اس 9 را منتشر کرده است.

شاید در نگاه اول والپیپر گلکسی S9 آشنا به نظر برسد، علت این امر را باید در تصویری جستجو کرد که در گذشته از این دو دستگاه منتشر شده بود

سامسونگ در گذشته تایید کرده بود که از دو پرچمدار جدید خود در تاریخ 25 فوریه در شهر بارسلونا رونمایی می کند (گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود). گلکسی S9 به نمایشگر 5.8 اینچی با فناوری سوپر امولد و رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل مجهز می شود که از نسبت تصویر 18.5:9 بهره می برد. 

قدرت گلکسی اس 9 را پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 845 تامین می کند. این چیپست دارای فرکانس 2.8 گیگاهرتز بوده و از پردازنده گرافیکی آدرنو 630 بهره می برد. این تراشه به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی گلکسی S9 دارای دریچه دیافراگم متغیر F1.5 تا F2.4 است و از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد (مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت). باتری مورد استفاده در این مدل ظرفیتی برابر با 3000 میلی آمپر خواهد داشت و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است.

در مراسم سامسونگ از گلکسی S9 پلاس نیز رونمایی خواهد شد. این دستگاه دارای نمایشگر 6.2 اینچی بوده و به دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز است. از دیگر مشخصات گلکسی S9 پلاس می توان به باتری 3500 میلی آمپری و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو اشاره کرد.

تصویری که در ادامه مشاهده می کنید، نسخه کم حجم والپیپر گلکسی اس 9 است:

والپیپر گلکسی اس 9

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا