گلکسی s9 سامسونگ محصولی با قابلیت های فراوان

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت کره ای سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده که از پرچمدار آینده خود در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی می‌کند (گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود). تا به امروز شایعات و اطلاعات زیادی در رابطه با سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس منتشر شده است.

بر اساس شایعات، طراحی این دو گوشی هوشمند تفاوتی با نسل گذشته خود ندارند و بیشتر تغییرات در بخش فنی این دو محصول صورت می گیرد. بر خلاف گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس که تنها در اندازه نمایشگر با هم تفاوت دارند، نسل جدید آن ها از دوربین های متفاوتی بهره می برند. سامسونگ گلکسی S9 به یک دوربین اصلی مجهز می شود در حالی که برادر بزرگ تر آن دارای دوربین دوگانه خواهد بود. 

به تازگی ویدیوی کوتاهی از سامسونگ گلکسی اس 9 توسط Taobao، شرکت تولیدکننده محافظ نمایشگر منتشر شده که حاشیه های کم نمایشگر این دستگاه را نشان می دهد.

همانطور که در ویدیو مشخص است، این دستگاه از حاشیه های کمتری نسبت به نسل گذشته خود بهره می برد. همچنین در این ویدیو عملکرد بسیار خوب صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۹ در برابر لمس انگشت قابل مشاهده است.

بنابر اطلاعات منتشر شده، قدرت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 تامین می کند. دوربین مورد استفاده در این محصولات دارای دریچه دیافراگم متغیر از F1.5 تا F2.4 خواهد بود.

گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به ترتیب به نمایشگرهای 5.77 و 6.22 اینچی مجهز می شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا