هفتمین دوره رویداد استارتاپ دمو برگزار میشود

 «استارتاپ دمو شهر هوشمند» با محورهای امنیت هوشمند، گردشگری هوشمند، آموزش و ارتباطات هوشمند، فروشگاه هوشمند، سلامت هوشمند، حمل‌ونقل هوشمند و سایر زمینه‌های هوشمندسازی شهر برگزار می‌شود.

 

یکی از چالش‌های زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای "استارتاپ دمو" سعی بر آن دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها جهت جذب سرمایه از یک طرف و برای سرمایه‌گذاران جهت بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

این رویداد با حمایت و همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، مرکز فن بازار ملی ایران، پارک علم و فناوری استان یزد و شهرداری یزد و توسط فن بازار منطقه‌ای یزد و شتابدهنده پیشگامان در شهر یزد روز شنبه، ٢٨ بهمن ماه با عنوان "شهر هوشمند" برگزار خواهد شد.

هدف اصلی این رویداد، مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران فعال در زمینه توسعه و راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا است.

سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی مواردی از جمله میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

از این رو رویداد استارتاپ دمو حلقه ارتباطی خوبی بین کسب و کارهای نوپا و سرمایه‌گذاران ایجاد خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا