پردازنده هلیو P70 امتیاز 156906 کسب کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت مدیاتک خود را برای معرفی دو پردازنده میان رده هلیو P40 و هلیو P70 ،آماده می کند. انتظار می رود در طی چند هفته آینده از این دو پردازنده رونمایی شود. به تازگی نتایج عملکرد پردازنده P70 در بنچمارک AnTuTu به بیرون درز کرده است.

پردازنده هلیو P70 در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز ۱۵۶۹۰۶ شده است. کسب این امتیاز توسط P70، آن را بالاتر از یکی دیگر از پردازنده های تولیدی این شرکت یعنی هلیو X30 قرار می دهد. علاوه بر این پردازنده، هلیو P70 قدرتی بیش از تراشه های اگزینوس ۷۸۷۲ و اسنپدراگون ۶۶۰ در اختیار کاربر قرار می دهد.

این پردازنده که انتظار می رود در نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی معرفی شود، در بخش پردازنده مرکزی موفق به کسب امتیاز ۷۳۹۶۹ شده است. این امتیاز باعث می شود پردازنده هلیو P70 بالاتر از تراشه های میان رده بازار قرار بگیرد.

برخلاف پردازنده مرکزی، این تراشه در بخش گرافیک عملکرد مناسبی از خود نشان نداده است. در این بخش هلیو P70 امتیاز ۳۰۷۳۷ را کسب کرده که آن را در رده ای پایین تر از هلیو X30 و اسنپدراگون ۶۶۰ قرار می دهد.

پردازنده هلیو P70

انتظار می رود که پردازنده هلیو P70 با معماری ۱۲ نانومتری TSMC تولید و روانه بازار شود. این پردازنده دارای ۸ هسته پردازشی بوده و از تراشه گرافیکی Mali G72 MP4 بهره می برد. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به پشتیبانی از مودم LTE Cat.13 اشاره کرد.در حال حاضر مدیاتک اعلام نکرده که چه دستگاه هایی به این پردازنده مجهز و به بازار عرضه می شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا