مدیریت شناورها با استفاده از نرم‌افزار سی مستر آسان می‌شود

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه دریا به‌عنوان تولیدکننده سیستم جامع مدیریت کشتی به دلیل مشاهده نیاز و نبود هیچ‌گونه محصول داخلی جهت رفع نیازهای مرتبط، اقدام به راه‌اندازی نرم‌افزار سی مستر در شرکت‌های کشتیرانی مختلف برای شناور کابل گذار،  شناور تانکر و 17 شناور فراساحلی انجام داده است.

هویزاوی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به‌ضرورت کاهش هزینه‌ها و خطاهای انسانی و کاهش خطرات زیست‌محیطی گفت: مهم‌ترین دستاورد فناورانه محصول تسهیل مدیریت شناورها و مدیریت مکانیزه‌ کشتی و امکان ارتباط online شناور و دفتر مالک شناور است.

هویزاوی با تاکید به برنامه فروش نرم‌افزار در سطح بین‌المللی افزود: تأییدیه‌های بین‌المللی از معتبرترین ارگان‌های دریایی در دنیا از جمله (DNV-GL) اخذ شده و بروشور انگلیسی جهت شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و مارکتینگ تهیه‌ شده است.

وی با اشاره به فرصت‌ها و زمینه‌های رقابتی در عرصه داخلی صنعت دریایی کشور و تولید دانش دریایی اضافه کرد: عدم اجبار جهت استفاده از نرم‌افزارهای خارجی، استفاده از کارشناسان داخل و عدم ترس از تاثیر تحریم‌ها و هزینه بسیار کمتر نسبت به محصولات خارجی از جمله مهم‌ترین فرصت‌های تولید این محصول است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: قطعا با توجه به ظهور فناوری نوین الزاماتی که پس‌از آن ایجاد می‌شود، علی‌الخصوص در صنایع دریایی وجود چنین محصولاتی ضروری و حائز اهمیت است. میزان حمایت‌ها می‌بایست افزایش یابد چرا که ایجاد فرهنگ به‌کارگیری دانش‌های نوین دریایی امری است که توسط ارکان اصلی و قدرتمند قابل‌اجرا است.

وی با تاکید به دورنمای طرح، میزان ارزآوری و مقایسه قیمت آن با نمونه‌های مشابه خارجی عنوان کرد که اکنون مشکل اصلی مالکان کشتی عدم نقدینگی برای خرید است که در اثر رکود بسیار شدید صنایع دریایی ایجاد شده است، با توجه به اینکه قیمت این محصول به نسبت مشابه خارجی ارزان و مقرون‌ به‌ صرفه‌تر است،  قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، هویزاوی اشاره کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر مناسب می‌بایست توسط ارگانها صورت پذیرد و شرکت‌ها در نهایت رسالت خویش می‌توانند محصول بسیار باکیفیت تولید نمایند و نه بیشتر،  آنچه مهم است ایجاد بستر مناسب جهت به‌کارگیری استفاده از آن محصولات است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا