فلیک زمان سنج شما در فیس بوک است

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،فلیک واحد زمان جدیدی است که فیس بوک آن را معرفی کرده و برابر با یک هفتصد و پنج میلیون و ششصد هزارم ثانیه است. شاید معرفی واحد زمان فیس بوک کمی برایتان تعجب برانگیز باشد، اما دلیل این موضوع را باید در هدست های واقعیت مجازی آکیلس این کمپانی جستجو کرد.

فیلم های ویدئویی معمولا 24 فریم بر ثانیه هستند اما مشکل از جایی شروع می شود که برای تولید فیلم های ویژه هدست های واقعیت مجازی باید برای ویرایش فریم ها زمان را به واحدهای کوچک و خاصی تبدیل کنند که به اعداد اعشاری می رسند؛ اعدادی که  بسیار گیج کننده و عجیب و غریب است و کار تامین کنندگان و ویرایش کنندگان فیلم ها و بازی های ویدیویی را سخت می کند. به همین دلیل فیس بوک تصمیم گرفت تا واحد جدیدی برای زمان معرفی و این مشکل را برای همیشه برطرف کند.

 

به کمک واحد زمانی فلیک دیگر نیازی به ثانیه نیست و اعداد در این واحد به صورت دقیق و بدون اعشار هستند و نوشتار آنها بسیار ساده است.

براساس اعلام فیس بوک در فیلم ها 24 فریم بر ثانیه معادل بیست و نه میلیون و چهار صد هزار فلیک است.

در بازی های ویدئویی که 60 فریم بر ثانیه هستند، نمایش هر تصویر یازده میلیون و هفتصد و شصت هزار فلیک خواهد بود.

فیس بوک در حالی اقدام به معرفی و اختراع واحد زمان خود کرده است که پیش از این سابقه نداشته که یک شرکت فناوری واحدهای جهانی را تغییر و یا واحدی را اختراع کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا