اپل در سه ماه آخر سال 29 میلیون آیفون 10 فروخت

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اپل در سه ماهه چهارم سال 2017 موفق به فروش 29 میلیون دستگاه شده است. بر اساس آمار منتشر شده توسط Canalys، آیفون X پرفروش ترین گوشی هوشمند بازار در سه ماهه چهارم 2017 (بازه زمانی ماه اکتبر تا دسامبر) بوده است. در حالی که تحلیگر Canalys، بن استانتون میزان فروش آیفون X با توجه به قیمت بالای آن مناسب ارزیابی کرده ولی در حقیقت فروش آن پایین از انتظار اپل بوده است.

طبق گفته موسسه Canalys، آیفون های دیگر اپل نیز موفق به فروش بالایی در این بازه زمانی شده اند. این دستگاه ها را آیفون SE، آیفون 6S، آیفون 7 و آیفون 8 تشکیل می دهند. مدل های آیفون 6S و آیفون 7 توسط کاربرانی خریداری شده که خواهان دستگاهی با ارزش نسبت به قیمت بوده اند.

آمار فروش آیفون X

به گفته یکی از تحلیلگران موسسه Canalys، اپل به لطف تغییرات صورت گرفته در سه ماهه سوم سال توانسته فروش بالایی را در بازه زمانی ماه اکتبر تا دسامبر نصیب خود کند. بنابر ادعای استانتون، قیمت بالای 999 دلاری برای نسخه 64 گیگابایتی آیفون X و همچنین عرضه دیرهنگام آن نسبت به آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دلایل فروش کمتر از حد انتظار آیفون X است. برخلاف انتظارات اپل، آیفون X نتوانست بهترین آیفون از نظر افتتاحیه فروش باشد.

انتظار می رود شرکت اپل گزارش مالی خود را در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) منتشر کند. در این تاریخ، به احتمال زیاد میزان آیفون های فروخته شده توسط اپل در سه ماهه چهارم سال 2017 مشخص می شود. شاید اپل آمار فروش آیفون X را جدا از فروش کل آیفون ها در این تاریخ منتشر کند تا دید بهتری نسبت به عملکرد این دستگاه در بازار پیدا کنیم. بر اساس گزارشات آیفون X در سه ماهه اول سال 2018 فروش مناسبی را تجربه نخواهد کرد

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا