پهپاد تاشو روانه بازار شد

به گزارش سیناپرس به نقل ازمهر، این پهپاد مجهز به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی کوچک، چهار پره ملخی برای پرواز و سیستم حرکتی نرمی است که باعث می شود در حین حرکت بدون لرزش عکس ها و ویدئوهای باکیفیتی تهیه کند.

این پهپاد می تواند در صورت لزوم عکس های پانوراما با دقت ۳۲ مگاپیکسل تهیه کند. بدین منظور دوربین پهپاد یادشده ۲۵ عکس را با یکدیگر ترکیب کرده و تصویری با نمای افقی یا عمودی تهیه می کند. سیستم جدید نصب شده بر روی این پهپاد باعث تنظیم خودکار نور و رنگ عکس می شود.

پهپاد ماویک ایر برای تهیه ویدئو با دقت ۴K و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه قابل استفاده است. همچنین می توان تصاویری با پخش آهسته با دقت ۱۰۸۰ پیکسل و با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه با استفاده از پهپاد یادشده تهیه کرد.

حافظه داخلی این پهپاد ۸ گیگابایت است و می توان با نصب کارت حافظه اس دی این رقم را افزایش داد. برای استخراج عکس ها و فیلم ها می توان از پورت USB ۳.۰ Type-C استفاده کرد. ابعاد این پهپاد ۱۶۸ در ۱۸۴ در ۶۴ میلیمتر است که در صورت تا زدن به ۱۶۸ در ۸۳ در ۴۹ میلیمتر کاهش می یابد. وزن این پهپاد نیز ۴۳۰ گرم است.

باتری ۲۳۷۵ میلی آمپری این پهپاد برای ۲۱ دقیقه استفاده کافی است و حداکثر سرعت آن به حدود ۷۰ کیلومتر در ساعت می رسد. قیمت این پهپاد ۸۰۰ دلار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا