ویژگی‌های متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارت‌آپی ایران

به گزارش سیناپرس به نقل از نوپانا، «نوپاگراف» به عنوان نخستین گراف آنلاین ارتباطات استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ایران، توسط «نوپاهاب» و با حضور شهردار تهران و معاون علمی و فناوری رییس جمهور در کارخانه نوآوری رونمایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش نوپانا، «نوپاگراف» نخستین گراف ویژه ارتباطات استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران است که به صورت لایو در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

«نوپاگراف» که هم‌اکنون از طریق نشانی https://nopahub.com/nopagraph قابل مشاهده است، کاملترین تصویر بیانگر ارتباطات درون زیست‌بوم استارت‌آپی ایران به همراه نام و لوگو به حساب می‌آید. همچنین در این نمودار تصویری بی‌نظیر، امکان مشاهده اطلاعات تکمیلی هر استارت‌آپ، یا سرمایه‌گذار وجود دارد. برای همین منظور، کاربر می‌تواند با دبل‌کلیک روی هر لوگو به صفحه اختصاصی آن استارت‌آپ در وب‌سایت نوپاهاب رفته و اطلاعات کامل‌تری را درباره آن مشاهده کند.

همچنین فعالان زیست‌بوم استارت‌آپی کشور و سایر کاربران می‌توانند برای اضافه کردن اطلاعات به «نوپاگراف» از طریق ابزار جانبی تعبیه شده در نوپاگراف، پس از ورود، اطلاعات خود را مستقیما اضافه کنند؛ لازم به ذکر است اطلاعات وارده پیش از نمایش نیازمند بررسی توسط نوپاهاب خواهد بود.

در «نوپاگراف» امکان جست‌وجوی نام استارت‌آپ، سرمایه‌گذار یا شتاب‌دهنده و سایر بازیگران زیست‌بوم استارت‌آپی ایران نیز وجود دارد و کاربر از این طریق می‌تواند ارتباطات سوژه مورد نظر خود را به شکل تصویری مشاهده کند.

«نوپاگراف» نسبت به نمودارهای مشابه غیر زنده و پوسترهای اطلاعات ارتباطات استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران که پیش از این منتشر شده‌اند، اطلاعات بیشتر و کامل‌تری را نمایش می‌دهد و در برابر آن‌ها ویژگی‌های برجسته دیگری دارد.

در این گراف آنلاین و زنده به دلیل همین تفاوت‌ها، مخاطب به راحتی می‌تواند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکان جست‌وجوی بصری، امکان اضافه‌کردن سریع‌تر اطلاعات و خوداظهاری آنلاین، بروزرسانی مستمر و دائمی، کامل بودن نام و مشخصات عناصر و دسترسی آسان به اطلاعات تکمیلی عناصر گراف، اشاره کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا