مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی برگزار می شود

مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی توسط آزمایشگاه آلگوریتم و هندسه محاسباتی دانشگاه صنعتی امیرکبیراسفندماه برگزار می شود.

مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای قدمتی ده ساله است که در این دوره اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های مختلف شرکت می کنند و علاوه برحضور در کارگاههای آموزشی در بحث های تحقیقاتی نیز مشارکت دارند.
این مدرسه زمستانی با هدف « آشنایی محققان، اساتید و دانشجویان علوم کامپیوتر با مرزهای دانش در زمینه هندسه محاسباتی و آلگوریتم»، « ایجاد گروه های پژوهشی و تحقیقاتی متناسب با زمینه های دوره»، « آشنایی مشاهیر علوم کامپیوتر جهان با شرایط مناسب علمی – آموزشی کشور»، « ایجاد ارتباط بین محققین داخلی و مشاهیر علمی خارجی»، « ایجاد ارتباط داخلی علمی – پژوهشی و تحقیقاتی» برپا خواهد شد.
دهمین مدرسه زمستانی هندسه محاسباتی از 5 اسفندماه 1396 به مدت 10 روز در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.
همچنین دستاوردهای جدید این حوزه در قالب مقالات علمی ارائه می شوند. در این مدرسه زمستانی 3 دانشمند برجسته از آلمان، فرانسه و امریکا حضور خواهند داشت.
مدرسه زمستانی یک فعالیت آموزشی- تحقیقاتی بین المللی پیشرفته و تخصصی شناخته شده است که در قالب یک Workshop انجام می‌شود. در این دوره آموزشی معمولاً تعدادی از محققان و پژوهشگران مطرح جهانی آخرین مطالعات و جدیدترین دستاوردهای علمی خود را به زبان انگلیسی در جمع محققان و پژوهشگران طرح و به بحث می گذارند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا