نتایج ارزیابی میزان رضایت کاربران از سرویس های ارتباطی مشخص شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مجید حقی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعلام نتایج دومین دوره اندازه گیری میزان رضایت کاربران از سرویس های ارتباطی خبر داد و گفت: نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکت های FCP، FWA و TCI در قالب سامانه الکترونیکی اندازه‌گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات اعلام شده است.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویس های فناوری اطلاعات با شاخص های کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار می‌گیرد.

حقی با اشاره به اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویس های فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکت های شاتل، های وب و آسیاتک در رتبه‌ های برتر قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره حدود ۱۳ هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند، اظهار داشت: بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استان های تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجان‌ شرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجان‌ شرقی در سامانه ثبت شده است.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارزیابی سرویس ها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و تصریح کرد:مجید حقی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعلام نتایج دومین دوره اندازه گیری میزان رضایت کاربران از سرویس های ارتباطی خبر داد و گفت: نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکت های FCP، FWA و TCI در قالب سامانه الکترونیکی اندازه‌گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات اعلام شده است.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویس های فناوری اطلاعات با شاخص های کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار می‌گیرد.

 

حقی با اشاره به اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویس های فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکت های شاتل، های وب و آسیاتک در رتبه‌ های برتر قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره حدود ۱۳ هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند، اظهار داشت: بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استان های تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجان‌ شرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجان‌ شرقی در سامانه ثبت شده است.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارزیابی سرویس ها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و تصریح کرد: تمامی کاربران می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی http://itmon.cra.ir/satisfaction جزئیات نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا