جهاددانشگاهی به دنبال انجام مسئولیت های ملی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، دکتر محمدرضا پورعابدی 27 دی در نشست مشترک با رییس، معاونان و مدیران پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان با بیان این‌که فعالیت های خوبی در این واحد انجام گرفته است و جمع همدلانه‌ای را در آن شاهد هستیم، اظهار کرد: نمی توان جهاددانشگاهی را در یک حوزه خاص نگاه کرد؛ تمام حوزه های کاری جهاددانشگاهی متناسب با هم در حال فعالیت است.
وی افزود: در قسمت های مختلف، فرصت هایی وجود دارد که باید از این فرصت ها کمال استفاده را برد.
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی با بیان این‌که بزرگ‌ترین سرمایه جهاددانشگاهی، نیروی انسانی است، ادامه داد: در حوزه پژوهش در جهاددانشگاهی واحد اصفهان، زمینه های خوبی انتخاب شده است و فعالیت‌های مناسبی در حال انجام است.
دکتر پورعابدی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در جهاددانشگاهی اضافه کرد: تمام فعالیت هایی که در جهاددانشگاهی انجام می شود، حتی اگر در حوزه پژوهش و آموزش باشد، به عنوان فعالیت فرهنگی به حساب می‌آید.
وی افزود: این‌که جهاددانشگاهی واحد اصفهان از اساتید برجسته دانشگاه ها به عنوان مشاور بهره گرفته، فعالیت بسیار ارزشمندی است و می توان از این موضوع در سراسر کشور استفاده کرد.
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی با بیان این‌که جهاددانشگاهی به دنبال انجام مسوولیت های ملی است، گفت: نیروهای موجود در معاونت های پژوهشی باید برای اجرای پروژه ها، توانایی شبکه سازی داشته باشند و این موضوع به‌ویژه در حوزه علوم انسانی انجام بگیرد.

جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، حرکت نویی را آغاز کرده است
همچنین در این نشست محمود مراثی ضمن اظهار کرد: در چند سال گذشته، جهاددانشگاهی واحد اصفهان، حرکت نویی را آغاز کرده است و این حرکت نو و فعالیت های اساسی که در حال انجام است، نیاز به حمایت و توجه بیش از پیش دارد.
وی افزود: در تمام حوزه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی فعالیت های بسیار مناسبی انجام گرفته است و نسبت به سال های قبل رشد ملموسی در تمام این حوزه ها احساس می شود که شاهد آن هستیم.
وی افزود: در حال حاضر در حوزه فضای کالبدی در مضیقه قرار داریم و به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا در این حوزه فعالیت هایی را انجام دهیم؛ در این راستا نیازمند حمایت مادی، معنوی و فکری دفتر مرکزی هستیم تا بتوانیم با حل این مساله، بهتر، پویاتر و مناسب تر در خدمت مردم و اعضای جهاد دانشگاهی باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا