اسامی بازی های ماه فوریه 2018 ایکس باکس وان منتشر شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،سرویس اشتراکی عناوین ویدیویی کنسول ایکس باکس وان که برای اولین بار در اسفند سال 95 معرفی شد و سرانجام فعالیت عمومی و رسمی خود را از اواخر بهار سال 96 آغاز کرد، در ماه فوریه سال میلادی 2018 میزبان هشت بازی ویدیویی جدید است که از مهم ترین و محبوب ترین آن ها می توان به بازی انحصاری بی نظیر و پرطرفدار Halo Wars 2 اشاره کرد.

جدا از اینکه بازی ویدیویی Halo Wars 2 یکی از بهترین و بزرگ ترین بازی های انحصاری سال میلادی گذشته کنسول ایکس باکس وان تلقی می شود، این عنوان استراتژیکی جز آن 100 بازی ویدیویی است که تا به امروز به‌روز رسانی افزایش کیفیت و گرافیک برای پشتیبانی از کنسول جدید خانواده ایکس باکس یعنی ایکس باکس وان ایکس را نیز دریافت کرده و تجربه به مراتب بهتری را برای دارندگان این دستگاه به ارمغان می آورد. حال درصورتی که دارنده کنسول Xbox One X هستید، Xbox Game Pass گزینه مناسب و ارزانی است که می توانید قدرت و عملکرد بازی «هیلو وارز 2» را بر روی ایکس باکس وان ایکس بسنجید.

بازی ماجراجویی و سوم شخص Rime نیز یکی دیگر از عناوین ویدیویی سال میلادی 2017 است که در ماه آینده به ایکس باکس گیم پس اضافه می شود. به کنار این دو، کاربران این سرویس در ماه آینده قادر به تجربه رایگان عناوین Darksiders II: Deathinitive Edition، Riptide Renegade GP، Letter Quest: Grimm’s Journey، NBA 2K17 و WWE 2K17 نیز خواهند بود. توجه داشته باشید که چند ماهی از انتشار نسخه 2018 دو بازی ورزشی WWE و NBA گذشته و در حال حاضر جدیدترین نسخه این دو با قیمت 59.99 دلار به فروش می رسد.

سهم کنسول ایکس باکس 360 از بازی های ماه فوریه 2018 سرویس Xbox Game Pass تنها بازی Fable Anniversary است. این عنوان ویدیویی نسخه بهبود یافته و بازسازی شده بازی Fable است که به لطف قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول ایکس باکس وان اجرا می شود.

در ادامه می توانید فهرست کامل اسامی بازی های ماه فوریه 2018 سرویس Xbox Game Pass را مشاهده کنید.

  • Halo Wars 2
  • Rime
  • Darksiders II: Deathinitive Edition
  • Riptide Renegade GP
  • Letter Quest: Grimm’s Journey
  • NBA 2K17
  • WWE 2K17
  • Fable Anniversary

کلیه عناوین ویدیویی فوق در روز 1 فوریه سال میلادی 2018 (12 بهمن ماه 96) به سرویس Xbox Game Pass اضافه می شود.

سرویس Xbox Game Pass عملکردی مشابه سرویس پرمخاطب نتفیلیکس دارد که کاربران به ازای پرداخت ۹٫۹۹ دلار (۷٫۹۹ پوند)، به مدت یک ماه به بیش از ۱۰۰ عنوان ویدیویی دسترسی خواهند داشت. نکته قابل توجه این است که هیچگونه محدودیتی در خصوص محتویات بازی ها در نظر گرفته نشده و کاربران عضو این سرویس به تمامی بخش ها و محتویات عناوین ویدیویی حاضر در لیست از جمله بخش مولتی پلیر (چند نفره) دسترسی داشته باشند. البته، فراموش نکنید که برای تجربه بخش چند نفره در کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰، عضویت در سرویس طلایی شبکه ایکس باکس لایو نیاز الزامی است.

 شرکت مایکروسافت برای افزایش مخاطب و کاربران سرویس Xbox Game Pass، امکان عضویت رایگان به مدت ۱۴ روز را برای کلیه کاربران شبکه ایکس باکس لایو فراهم کرده است. بنابراین، چنانچه برای خرید حق عضویت سرویس ایکس باکس گیم پس مردد هستید، هم اکنون به مدت چهارده روز از مزایا و ویژگی های این سرویس بهره مند شوید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا