بازار اخبار و شایعات داغ محصول جدید سامسونگ

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بدون شک یکی از جنجال برانگیزترین محصولات بازار محسوب می شوند به طوری که مدت زیادی تیتر اول بسیاری از وب سایت های حوزه تکنولوژی را به خود اختصاص داده اند.

حال، با نزدیک شدن به نمایشگاه MWC 2018 انتظار رونمایی از پرچمداران جدید شرکت سامسونگ در این نمایشگاه قوت بیشتری یافته است.

بر اساس ایوان بلاس که مدت زیادی به افشای مشخصات گوشی های هوشمند پیش از رونمایی رسمی شان می پردازد، گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در نمایشگاه بین المللی MWC سال جاری میلادی رونمایی می شوند و تاریخ پیش سفارش و عرضه این محصولات به ترتیب اول و شانزدهم مارس خواهد بود.

وی بر اساس گفته های یکی از مدیران اجرایی میان رده در یک شرکت سازنده قاب گوشی، این اطلاعات را افشا کرده است.

تاریخ های یاد شده با آنچه هنگام رونمایی و عرضه مدل های قدیمی تر سری S سامسونگ شاهد بوده ایم، کاملا سازگاری دارد.

از طرفی Sam Mobile نیز به عنوان وب سایت حامیان محصولات سامسونگ اعلام کرد که منابع اطلاعاتی شان عرضه گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در تاریخ 16 مارس را تایید می کنند. طبق اعلام سایت سام موبایل، این تاریخ ها مربوط به عرضه پرچمداران سامسونگ به کشورهای آمریکا و کره جنوبی است و انتظار می رود ظرف مدتی کوتاه این غول سازنده تلفن همراه بازار کشورهای دیگر را نیز پوشش دهد.

با این تفاسیر زمان زیادی تا رونمایی و عرضه این دو پرچمدار سامسونگ باقی نمانده و اگر نمی توانید تا رونمایی رسمی این محصولات صبر کنید، می توانید فعلا به اخبار شایعات بسنده کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا