گران ترین ساعت دنیا متعلق به شرکت تگ هویر است

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،این شرکت سوئیسی به آخرین ساعت هوشمند خود 589 تراش باگت الماس (معادل 23.35 قیراط سنگ جواهر) افزوده است. این گجت هوشمند که عنوان گران ترین ساعت هوشمند جهان را از آن خود کرده این هفته در سالن بین المللی de la Haute Horlogerie Geneve به معرض نمایش در آمد و با قیمت بسیار بالای خود، 190 هزار فرانک (197 هزار دلار) دل بسیاری از کاربران را ربود.

جالب است بدانید آخرین مدل ساعت هوشمند تگ هویر که از طلای 18 عیار ساخته شده و سال گذشته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد، با قیمت 1600 دلار عرضه شد.

عنوان گران ترین ساعت دنیا پیش تر متعلق به اولین ساعت هوشمند شرکت لویی ویتون به نام Tambour Horizon بود که 2450 دلار قیمت داشت.

ساعت جدید شرکت تگ هویر با نام Heuer Connected Modular 45 Full Diamond شناخته می شود و مانند مدل قبلی به سیستم عامل Android Wear نسخه 2.0  مجهز است. این شرکت سال گذشته از برنامه های خود برای بروزرسانی نرم افزاری سری Connected ساعت های لوکس خود پرده برداشت، اما این بار خبری مبنی بر ارتقای سیستم عامل ساعت تمام الماس شرکت TAG Heuer منتشر نشده است.

گران ترین ساعت هوشمند جهان

این اولین بار نیست که شرکتی در محصول دیجیتالی خود از الماس استفاده می کند؛ یک شرکت معروف به نام Brikk قاب و بدنه های لوکس در اختیار صاحبان آیفون قرار می دهد که رینج قیمتی آنها از 4 هزار و 495 دلار شروع شده و ممکن است به میلیون ها دلار برسد.

از طرفی شرکت هایی که در زمینه طراحی لوازم جانبی لوکس برای محصولات پرکاربرد فعالیت دارند، صرفا صاحبان تلفن همراه را به عنوان بازار هدف خود در نظر نمی گیرند؛ برای مثال شرکت Kay Jewelers در سال 2015 با طراحی یک ربات BB-8 از جنس طلای 18 عیار با 18 قیراط الماس، طرفداران فیلم های جنگ ستارگان را هدف قرار داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا