جشنواره رویان اتفاق بزرگ علمی در سطح بین المللی است

دکتر عبدالحسین شاهوردی ، رییس پژوهشگاه رویان در گفت و گو با خبرنگار سینا پرس با اعلام این خبر، افزود: با آغاز فعالیتهای اجرایی و عملی نوزدهمین جشنواره بین المللی رویان، از تمامی پژوهشگران، محققان و اعضای هیات علمی فعال در زمینه سلولهای بنیادی، پزشکی بازساختی، مهندسی بافت، مهندسی سلول، بیوتکنولوژی و موضوعات پزشکی تولید مثل مانند ناباوری زنان و مردان، جنین شناسی، اپیدمیولوژی، اخلاق پزشکی و سایر محورهای مرتبط ، دعوت می شود تا با مراجعه به سایت جشنواره رویان  به نشانی www.royanaward.com، نتایج تحقیقات و مقالات خود را ثبت و ارسال کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان از امروز تا 9 اردیبهشت 97 برای ارسال تحقیقات خود فرصت دارند، اضافه کرد: از 9 اردیبهشت به بعد فرآیند بررسی مقالات توسط داوران داخلی و خارجی آغاز می شود.

دکتر شاهوردی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره 8 شهریور ماه 97 مطابق با 30 آگوست 2018 برگزار خواهد شد، گفت: طی این جشنواره در بخش بین المللی و همچنین بخش ملی به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

رییس پژوهشگاه رویان با تاکید بر اینکه جشنواره رویان یک اتفاق بزرگ علمی در سطح بین المللی است، اضافه کرد: در طی برگزاری جشنواره فضای زنده علمی و پویایی خاصی بین محققین داخل و خارج از کشورایجاد شده و می توانند از آخرین نتایج علمی دنیا آگاه شده و به تبادل اطلاعات بین همدیگر بپردازند. همین مساله همچنین به زایش ایده ها و اطلاعات در آینده می انجامد.

دکتر عبدالحسین شاهوردی در خاتمه با بیان اینکه هرساله در کنار این جشنواره کنگره های بین المللی ناباروری و سلول های بنیادی نیز برگزار می شود، ادامه داد: همزمان با نوزدهمین جشنواره بین المللی رویان، نوزدهمین کنگره بین المللی ناباروری و چهاردهمین کنگره بین المللی سلولهای بنیادی از تاریخ 7 تا 9 شهریور ماه 97 برگزار می شوند.

 

گفت وگو:گلاره کاویان

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا