رشد 15 میلیون دلاری صادرات تجهیزات پزشکی

 مهندس حسین صفوی افزود:این نمایشگاه محلی برای عرضه محصولات و توانمندی های شرکت های داخلی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی است.مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از نمایشگاه ایران هلث به عنوان بزرگترین رویداد کشور در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی نام برد.

صفوی با اشاره به توسعه نمایشگاه ایران هلث در سال جاری، گفت: این رشد و توسعه نمایشگاه، بیشتر متوجه شرکت ها و تولید کنندگان داخلی است به طوری که امسال شاهد افزایش 37 درصدی حضور شرکت های داخلی در نمایشگاه ایران هلث هستیم.
وی همچنین از رشد 11 درصدی شرکت ها و نمایندگان کمپانی های خارجی در نمایشگاه امسال ایران هلث خبر داد و افزود: در نمایشگاه امسال، حضور هیات ژاپنی است که در راس 30 شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی، قرار است حضور داشته باشد و نشست های مشترکی با مدیران شرکت های ایرانی برگزار کنند.
مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، حضور هیات ژاپنی در نمایشگاه ایران هلث را بازتاب فضای سیاسی حکم بر دنیا دانست و گفت: کمپانی های خارجی تمایل دارند که برای مشارکت در حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی، با ایران همکاری داشته باشند.
به گفته صفوی، حضور هیات ژاپنی در راستای سفر سال گذشته وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پطشکی به این کشور است که در آن سفر، تفاهم نامه همکاری میان وزارتخانه های بهداشت دو کشور منعقد شد.

 به گزارش دبیرخانه هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و دارویی ایران هلث،وی با اعلام اینکه برگزاری نمایشگاه ایران هلث تاثیر مستقیم بر صادرات تجهیزات پزشکی و دارویی کشور دارد، افزود: کشورهای همسایه ایران به عنوان بهترین بازار تجهیزات پزشکی و دارویی کشور شناخته می شوند و در این بین، عراق، افغانستان، سوریه و کشورهای آسیای میانه، همواره متقاضی محصولات ایرانی هستند.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از 26 تا 29 اردیبهشت 94ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا