گزارش تصویری از ابر خودروی الکتریکی Emotion

هنری فیسکر در صنایع خودروسازی جهان نام کوچکی به‌حساب نمی‌آید. او طراحی مدل‌های افسانه‌ای زیبایی مانند بی ام و Z8 بوده است. با این حال این طراح بزرگ تصمیم به تغییر رویکرد خود گرفته و دیگر قصد ندارد تا تنها یک طراح برای سایر شرکت‌ها باقی بماند. به همین دلیل نیز فیسکر خط تولید خود را راه انداخته و به سراغ رقابت مستقیم با تسلا رفته است.

نتیجه این کار نیز رونمایی از خودروی الکتریکی Emotion در نمایشگاه CES امسال بوده است.  این خودروی الکتریکی ازنظر توان خروجی و میزان بهره‌وری در مصرف باتری، یک مورد بسیار جذاب به‌حساب می‌آید. این خودرو از یک باتری 140 کیلووات بر ساعت استفاده می‌کند. این امر  موجب می‌شود تا Emotion تواند مسافت 640 کیلومتر را با یک‌بار شارژ کامل طی کند.

البته خودروی Emotion هنوز زمان زیادی تا عرضه دارد و قرار است تا دو سال دیگر روانه بازار شود. با این حال این خودرو به صنایع خودروسازی نشان داده است که با تلاش مناسب، ساخت یک سیستم نیرومند الکتریکی غیرممکن نیست. در حقیقت فیسکر مسیر حرکت در مسیر ساخت خودروهای الکتریکی بهینه و نیرومند را به شرکت‌های دیگر نشان داده است. در ادامه می‌توانید تصاویری از این خودروی زیبا را مشاهده کنید.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمد حسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا