پیشگیری از میگرن با پدهای خنک کننده

 علایم همراه با این سر دردها شامل حالت تهوع ، استفراغ ، نورگریزی (افزایش حساسیت به نور) و صدا گریزی (افزایش حساسیت به صدا) است. در این نوع سردرد ها، به طور کلی درد با بالا رفتن فعالیت بدنی افزایش پیدا می کند.

شرکت پژوهشی ووشین لابو تک (Wooshin Labottach) در کره جنوبی که یکی از پیشرو ترین شرکت های حوزه پژوهش های دارویی و تجهیزات پزشکی است به تازگی نوعی پد خنک کننده ابداع کرده است که با کمک آن می توان دردهای میگرنی را کنترل کرد.

بیش از یک سوم افراد مبتلا به سردردهای میگرنی پیش از حملات میگرنی نشانه‌ های آن را دریافت می کنند که می تواند شامل نوعی اختلالات گذرای دیداری، حسی، زبانی یا حرکتی باشد که معمولا نشان می‌ دهند سردرد به زودی آغاز خواهد شد. به باور محققان  دلایل بروز میگرن ترکیبی از عوامل محیطی و ژنتیکی است.

شرکت پژوهشی ووشین لابو تک (Wooshin Labottach) در کره جنوبی که یکی از پیشرو ترین شرکت های حوزه پژوهش های دارویی و تجهیزات پزشکی است به تازگی نوعی پد خنک کننده ابداع کرده است که با کمک آن می توان دردهای میگرنی را کنترل کرد. این فناوری به شکل صفحات ویزه ای در ابعاد یک سکه هستند که فرد مبتلا به میگرن می تواند با احساس علائم اولیه این بیماری، آن ها را روی مواضع دردناک روی سر یا طرفین پیشانی خود قرار داده و به این ترتیب از بروز دردهای شدید پیشگیری شود.

کنترل این سردردها دارای اهمیتی بسیار زیاد است زیرا میگرن به عنوان یکی از بیست بیماری ناتوان کننده در سطح جهانی شناخته شده و آمارهای پزشکی نشان می دهد که تنها در ایالات متحده آمریکا  36 میلون نفر به این بیماری دچار هستندو تقریبا تعداد زنانی که به این بیماری مبتلا هستند سه برابر از مردان بیشتر است.

محصول جدید ووشین لابو تک با عنوان Anti migraine cooling patch  دارای دوازده صفحه به ابعاد سکه است که باید پیش از مصرف موضع مورد نظر را شسته و خشک کرد. این محصول از مواد طبیعی ساخته شده و فاقد هر گونه تاثیرات جانبی و مضر است و از سوی دیگر برای محیط زیست نیز خطری ندارد.

با استفاده از Anti migraine cooling patch امکان کنترل سردردهای میگرنی وجود داشته و فرد مبتلا به میگرن می تواند فعالیت های عادی خود را ادامه دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    باتشكر از مطلب خبتون ميخواستم بدونم براي همه نوع ميگرن ميشه از اين خنك كننده ها استفاده كرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا