با این فناوری تب را در کودکان کنترل کنید

یکی از نخستین اقدامات مورد نیاز در مواجهه با تب، کنترل دمای بدن و به ویژه کنترل دمای سر است زیرا افزایش دمای مغز می تواند تبعاتی جبران ناپذیر در پی داشته باشد. به تازگی یک محصول ویژه توسط شرکت داروسازی ووشین لابو تک (Wooshin Labottach) در کره جنوبی ارائه شده است که با کمک آن می توان به طور مطمئن و کنترل شده، دمای بدن بیمارانی که تب دارند را کنترل کرد. این شرکت یکی از پیشروترین شرکت های حوزه پژوهش های دارویی و تجهیزات پزشکی است.

این شرکت بین المللی با دارا بودن آزمایشگاه های پیشرفته و مدرن اقدام به انجام پژوهشهای مختلف طولانی مدت و کوتاه مدت در حوزه های دارویی کرده و ارتباط تنگاتنگی با 3 دانشگاه معتبر در کره جنوبی داشته و به این ترتیب اطلاعات علمی در حوزه های مختلف شیمی، بیوشیمی و داروسازی بین این مراکز در حال تبادل است.

محصول جدید مورد نظر که به طور خاص برای کودکان مفید و قابل استفاده است،  FRIO PAD نام داشته و می تواند به طور سریع و بسیار موثرتر از روش های سنتی استفاده از پارچه خیس و …. دمای پیشانی کودکان را در هنگام تب ، کاهش دهد. این محصول از طریق فناوری هیدورژل و با کمک تبدیل آب در بسته های ویژه حاوی هیدروژل، تب را کنترل کرده و به سرعت تاثیر خواهد داشت. یکی از مهمترین ویژگی های این فناوری، مدت زمان طولانی عملکرد آن است زیرا در روش های سنتی که دمای بدن بیمار با قرار دادن پارچه خیس روی سر یا پا کنترل می شود، این پارچه باید در فواصل کوتاه و هر چند دقیقه یکبار تعویض شود اما پد ویژه FRIO دست کم برای 8 ساعت متوالی خاصیت خنک کنندگی خود را حفظ کرده و به این ترتیب پرستاران یا مادرانی که ناچار به شب بیداری بر بالین بیماران یا فرزندان خود هستند، با دردسر کمتری مواجه شده و احتمال خطر ناشی از افزایش دمای سر و عدم توجه فرد مراقب بر اثر خواب آلودگی یا سایر عوامل، از بین می رود.

آزمایش های انجام شده نشان می دهد که این فناوری دارای امنیت کافی برای استفاده در کودکان و زنان باردار است.

گفتنی است در ساخت این محصول از هیچ ماده شیمیایی مضری استفاده نشده و اساس آن بر پایه آب تصفیه شده قرار دارد که هیچ نوع خطری برای بیمار و محیط زیست ایجاد نمی کند.

با توجه به ساختار خاص و عملکرد  FRIO PAD وجود آن در منازل  و درمانگاه ها ضروری بوده و می تواند در مواقع بیماری و تب، بسیار مفید واقع شود. این محصول در بسیاری از کشورهای جهان از جمله اتحادیه اروپا عرضه و ارائه شده و خوشبختانه در کشور ایران نیز قابل دسترس بوده و در مراکز معتبر و داروخانه ها ارائه می شود.

 

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تا تب چند درجه تاثیر دارند این پدها؟
    آیا جایگزین استامیفون هم میشوند؟

  2. سلام.ممنون از اطلاع رسانی تون
    پسره من 7 ماهه ست .میشه از این وسیله براش استفاده کرد؟ از کجا باید بخرمش؟ همه داروخانه ها دارن؟

  3. بله داروخانه ها دارند اما حواستون باشه داروخانه ها چینی این محصول رو هم دارند که کیفیت خوبی نداره نوع کره ای خوب هست.

  4. براي كودكان تا چه سني ميشه اين محصول رو استفاده كرد؟ قيمتش چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا